וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בעולם: מת גור פנדה שאמו לא הצליחה לטפל בו ובאחיו

27.8.2015 / 17:35

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

גורם רשמי באיראן אמר היום (חמישי) כי העסקה לרכישת מערכת ההגנה האווירית S-300 מרוסיה נכשלה בשל מחלוקת כספית. מנגד, אמר אתמול גורם רוסי כי "החתימה על החוזה היא עניין של כמה שבועות, או אפילו ימים".

אירוע הירי בווירג'יניה, שבו נרצחו בשידור חי שני עיתונאים לעיני 40 אלף צופים ממשיך לעורר הדים בעולם. שכניו של הרוצח ולסטר פלנגן, סיפרו ל"טלגרף" הבריטי כי פלנגן היה משליך צואת חתולים לעבר מרפסותיהם. במקביל, ב"גרדיאן" נחשף כי מנהליו הפצירו בו לפנות לטיפול רפואי.

שני מפקדים בכירים בצבא עיראק נהרגו היום מפיצוץ מכונית תופת מצפון לעיר רמאדי שבמרכז המדינה, שם נאבקים הכוחות בלוחמי "המדינה האיסלאמית". השניים הם סגן מפקד המבצעים של מחוז אל-אנבאר, שבו נמצאת רמאדי, וראש הדיוויזיה העשירית של הצבא.

גן החיות הלאומי בוושינגטון די.סי הודיע היום כי מת אחד מגורי הפנדות שנולדו בתחילת השבוע. הגור הקטן יותר מבין השניים, ששקל 86 גרם בלבד, הוחזק באינקובטור משום שאמו מיי שיאנג לא הצליחה לטפל בו ובאחיו יחד. הגור התקשה לנשום ומאמצי הווטרינרים בגן החיות להצילו לא הועילו.

מעט ממזג האוויר בעולם: הסופה הטרופית "קילו" KILO אמנם שינתה היום את כיוונה מאיי הוואי ולא פגעה ישירות במדינה, אך גשמים כבדים גרמו לשיטפונות בהונלולו. הסופה התרחקה לכיוון צפון-מערב ועלולה לפגוע בימים הקרובים באי אטול ג'ונסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully