וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ובתה מכורות לניתוחים פלסטיים ומממנות אותם בחשפנות

31.8.2015 / 11:22

אם ובתה בזבזו יותר מ-85 אלף דולרים על ניתוחים פלסטיים וטיפולי יופי שהפכו אותן להיראות כמו האלילה שלהן, הדוגמנית קייטי פרייס. הבת אפילו נרתמה לעזור כלכלית לאמא וחוץ מחשפנות היא גם השיגה לעצמה "שוגר דדי" שמימן את הניתוחים

יח"צ - חד פעמי

כבר בגיל 7 חלמה קיילה מוריס להיראות כמו האלילה שלה, השחקנית והדוגמנית הפרובוקטיבית קייטי פרייס. כשהייתה בבית הספר היסודי היא פנתה לאמה וסיפרה לה שהיא רוצה לעבור ניתוח להגדלת חזה כדי להיראות כמו פרייס והאם - במקום להיבהל ולרוץ איתה לפסיכולוג - התלהבה מהרעיון והחליטה שגם היא רוצה. נורא בוגר. היום, כשקיילה כבר בת 20 ואמה, ג'ורג'ינה קלארק, בת 38 - הן דומות 2 טיפות מים לקייטי פרייס. זאת אומרת, הן נראות כמו בובות מין נפוחות שלא דומות לכלום - אבל בואו ניתן להן ליהנות מהספק.

האובססיה החולנית הזאת לניתוחים הביאה אותן לבזבז יותר מ-86 אלף דולרים על ניתוחים פלסטיים, ומאיפה הכסף אתם שואלים? קצת מעבודת החשפנות של הבת, בה היא עובדת מגיל 17 בעידודה של האם, וקצת מה"שוגר דדי" שלה שפיזר עליה ערמות של כסף עד שאשתו גילתה על הרומן המפוקפק והכריחה אותו להפסיק.

אובססיה חולנית: האמה והבת שמכורות לניתוחים פלסטיים.
קיילה מוריס ואמה ג'ורג'ינה קלארק מצאו מכנה משותף

אחרי שבזבזו ים של כסף כדי להפוך את עצמן לאייקון שלהן - הן מודות שאהבתן לניתוחים חיברה ביניהן ויצרה משמעות חדשה לאהבה של אם ובת. אם זה לא היה עצוב, זה היה מרגש. "אמא שלי היא החברה הכי טובה שלי", סיפרה קיילה לעיתון Sun, "הניתוחים הפלסטיים שאנחנו עוברות יחד רק מחזקים את הקשר שלנו יותר. בכל ניתוח אנחנו דומות יותר לקייטי".

כמו כל אמא טובה, ג'ורג'ינה פירגנה לקיילה על שהצליחה למצוא לעצמה מבוגר עשיר שעזר להן לממן את הניתוחים, "היא התעקשה שנשתמש בכסף שלו לניתוחים פלסטיים ואני מאוד התלהבתי מהרעיון", סיפרה ג'ורג'ינה. קיילה עברה בגיל 18 ניתוח להגדלת חזה והגדילה מ-32E ל-32G, וביחד השתיים עוברות באופן קבוע טיפולי בוטוקס ומילוי שפתיים, מקפידות לצבוע את השיער לבלונד, לשים על עצמן המון מייקאפ ולבלות עד 5 פעמים בשבוע במיטות שיזוף. סך כל ההנאות הקטנות האלה- 8 אלף דולר מדי שנה.

עוד באותו נושא

התאומות שמכורות לניתוחים פלסטיים ורוצות להיות בובות

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לעולם לא נצליח להבדיל ביניהן. מימין: קייטי פרייס. משמאל: משהו שאמור להיות דומה לה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עולמן חרב עליהן כשהן גילו שקייטי פרייס עברה לאחרונה ניתוח להקטנת חזה וחזרה למידה הנורמלית 32B. אולם, עם כל הצער שבדבר, אין בכוונתן לחזור אחורה. הן אוהבות את איך שהן נראות ומתעלמות לגמרי מהביקורת הקשה שמופנת אליהן מהסובבים. השתיים גרות יחד בעיר רגבי שבווריקשייר, אנגליה, ונאלצות כל הזמן להתמודד עם השכנים שלא מתלהבים מדרך החינוך של האם, "קיבלתי מכתב מהשכנות שלי שמספרות לי שכולם צוחקים עליי בגלל שאני מתלבשת כמו פרוצה ויש לי שפתי ברווז, אבל אני שלמה עם איך שאני נראית". אנחנו בטוחים שגם דונלד דאק די שלם עם עצמו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קיילה מצאה לעצמה "שוגר דדי" שישלם להן על הניתוחים/מערכת וואלה!, צילום מסך
Katie Price קייטי פרייס. GettyImages
וזו קייטי פרייס, עדיין עם החזה הקודם. דומות?/GettyImages

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully