וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף חפץ: "קורא לכל הניצבים להישאר ולעזור לגל הירש"

27.8.2015 / 11:30

המפכ"ל לשעבר, מראשי פורום המפכ"לים, אמר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כי מינויו של קצין צה"ל במילואים לשוטר מספר 1 הוא "הימור", אך הבטיח לסייע לו אם המינוי יאושר. "האחריות על מצב המשטרה היא על כולנו"

צילום: יותם רונן

מפכ"ל המשטרה ה-12, רב-ניצב בדימוס אסף חפץ, מתח הבוקר (חמישי) ביקורת על מינויו הצפוי של תת-אלוף במילואים גל הירש למפכ"ל המשטרה. "תת-ניצב שהשתחרר לפני עשר שנים ממונה להיות מפכ"ל המשטרה, כאשר במשטרה יש ניצבים פועלים ועובדים. זה הימור", אמר חפץ בריאיון לאולפן וואלה! NEWS.

אתמול התכנסו בכירים לשעבר במשטרה למחות על בחירתו של הירש למפכ"ל המשטרה. במשרד לביטחון הפנים תקפו את הכינוס בתהייה היכן היו המפכ"לים והניצבים כאשר שבעה ניצבים אולצו לפרוש מהמשטרה בשל ביצוע עבירות של טוהר המידות ועבירות מין לכאורה. "ייעצתי באופן אישי למפכ"ל בתקופות הקשות", אמר חפץ, מראשי פורום המפכ"לים, בהתייחסו לביקורת. "לא בכל דבר צריך לצאת לתקשורת. ייעצנו ותמכנו היכן שצריך".

עוד על המינוי שזעזע את המשטרה:
עו"ד עבריין ועסקים עם הקומנדו של קזחסטן: החברה של הירש
ביקורת במשרד לביטחון פנים: הפורום לא התכנס בעקבות שחיתויות
חמישה מפכ"לים לשעבר נגד בחירת הירש: "פגיעה אנושה במשטרה"

אסף חפץ וגל הירש. יותם רונן,קסטרו, עיבוד תמונה
"אסייע לו". גל הירש ואסף חפץ/עיבוד תמונה, יותם רונן,קסטרו

על המינוי השנוי במחלוקת הוסיף ואמר: "אני לא נגד מינויים מבחוץ, אבל בזמנים הקשים האלה, צריך להביא מישהו שאינו תת-אלוף לשעבר שלא מכיר את המערכת, אלא מינוי מבפנים. אני מבין שהשר ארדן חושב אחרת. אבל השילוב בין מפכ"ל שלא מכיר את המערכת לשר טרי הוא מסוכן. קצת כמו שהיה במלחמת לבנון השניה. אין לי ספק שלהירש יש כישורים טובים, אבל זה מינוי מסוכן, פזיז".

הוא תהה מדוע אם "מדברים על כך שיורם הלוי יהיה סגנו, אז למה שלא יהיה המפכ"ל בפועל?". לדבריו, "לקחו אדם שאיננו מכיר את המערכת ואינו מצוי בהווית העבודה שלה, שצריך במהירות לקבוע מטרות, סדרי קדימויות". עם זאת, הוא הוסיף: "אם הוא ימונה בסופו של דבר, אתמוך בו ואסייע לו ככל הניתן, ואני קורא לכל הניצבים להישאר במשטרה, לעבור את הגל, ולעזור ולתת מניסיונם. האחריות על מצב המשטרה היא על כולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully