וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהדורה המקומית - חדשות הדרום 26.8.15

צעירים חרשים וכבדי שמיעה מב"ש מתלוננים על אפלייה בקבלה לעבודה, תושבי שכונת מישור הגפן החדשה שבאופקים מתלוננים על מחסור בשירותים עירוניים, מי גונב גלאי עשן ממגדלי יוקרה בבאר שבע? התזמורת האנדלוסית אשקלון מגיעה לרהט עם מופע מחווה לקלאסיקות מצריות

מערכת וואלה!

צעירים כבדי שמיעה וחרשים מבאר שבע טוענים כי הם לא מצליחים למצוא עבודה בגלל מוגבלות השמיעה. "זה לא אומר שאנחנו לא יכולים לעבוד כרגיל, אנחנו בעלי השכלה ויכולות כמו כולם ואין סיבה שלא נשתלב בשוק העבודה, תנו לנו להוכיח את עצמנו" הם אומרים.


מכרזי פיתוח התשתיות לשכונת מישור הגפן שבאופקים עדיין לא פורסמו, חלק מהתושבים כבר גרים בשכונה שאין בה עדיין מדרכות ותאורה וגם לא שירותים עירוניים רבים. האחריות על השכונה עדיין לא הועברה לעיריית אופקים שממתינה לסיום עבודות הפיתוח. ממשרד הבינוי נמסר כי המכרזים לעבודות הללו יפורסמו בקרוב.


גל גניבות גלאי עשן ממגדלי יוקרה בבאר שבע מטריד את הדיירים. הם נאלצים בכל פעם לשלם את עלות ההתקנה מחדש וחוששים כי במקרה של שריפה לא תהיה התראה מספקת

התזמורת האנדלוסית אשקלון הרחיבה בשנים האחרונות את הרפרטואר שלה ואת שיתופי הפעולה עם אמנים כמו דויד ברוזה, כנסיית השכל ויסמין לוי. הערב יועלה ברהט מופע מחווה למוסיקה המצרית בהשתתפות נסרין קדרי וזיו יחזקאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully