וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: בזבז את הירושה כדי להוכיח שאביו רצח את אמו

24.8.2015 / 14:41

המדענית אוטה וון שוודלר היתה בדרך הנכונה. היא התקדמה בחקר מחלת הלוקמיה, מצאה אהבה חדשה, ועמדה לקבל משמורת על הילדים שלה. אבל אז - היא נמצאה מתה באמבטיה. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

בספטמבר 2011 המדענית אוטה וון שוודלר הייתה בשיא חייה. היא התקדמה מאוד במחקרה על מחלת הלוקמיה, נמצאה במאבק מול הגרוש שלה, ג'וני, למשמורת מלאה על ילדיה ונהנתה מאהבה חדשה. ב-27 בספטמבר, היא נמצאה מתה באמבטיה.

השוטרים קבעו שמדובר בהתאבדות, אבל בנה של אוטה, פלה, חשב אחרת. ג'וני, אביו של פלה, התגרש בדיוק מאשתו השנייה, ופחד שאם אוטה תנצח במאבק המשמורת על שני ילדיו שהיו בחזקתו - הוא יפסיד הכול.

פלה, שחשד באביו, יצא למאבק. כשמלאו לו 18 הוא השתמש בכל כספי הירושה שקיבל, תבע את אביו והכריח אותו לעמוד על דוכן העדים. בעקבות עדותו המבולבלת על מעשיו באותו יום, הוא נעצר והוגש נגדו כתב אישום בגין רצח. במשפט, ניסתה התביעה להוכיח שג'וני הטביע את אוטה וטשטש את הראיות כך ליצור מראית עין של התאבדות. בחודש שעבר, השופטים קיבלו את הטענות ושלחו אותו ל-15 שנות מאסר בפועל.

עם מותה של אוטה, העולם הפסיד מדענית מבטיחה ופלה הפסיד אימא. לפחות עכשיו, הוא קיבל צדק מאוחר.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully