וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: הלך לאיבוד ביער, כתב "הצילו" על החול - וניצל

24.8.2015 / 14:33

ג'ף קיז בן ה-63, הלך לאיבוד ביער. במשך יומיים הוא היה לבדו ללא אוכל או מים. פעולה פשוטה אחת שהוא למד מהסרטים - הצילה את חייו. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

מכירים את הסרטים האלה שבהם אנשים נתקעים על אי בודד ומציירים את המילה "הצילו" בחול כדי שיצילו אותם? אז ג'ף קיז, הרפתקן בן 63 מבריטניה, כנראה ראה כמה סרטים כאלה, וטוב שכך.

קיז איבד את דרכו במהלך טיול בפארק הלאומי קווינסלנד שבאוסטרליה. הוא ניסה לעשות קיצור דרך למחנה שלו, אבל התבלבל ומצא את עצמו באמצע היער בלי מזון או מים, כשלגופו בגד ים, גופייה וכובע בלבד. הוא החליט לבלות שם את הלילה, ובבוקר ניסה ללכת לאורך הנהרות ולמצוא את דרכו, אבל - ללא הועיל.

בשלב מסוים, הוא שמע הליקופטרים מרחפים מעל האזור והבין שחבריו הזעיקו עזרה. ואז, הוא עשה מה שכל דמות באי בודד היתה עושה - וכתב את המילה "הצילו" בחול, יחד עם התאריך של אותו יום וחץ המורה על מיקומו. זה עבד, וקיז ניצל אחרי 47 שעות. לפחות הוא לא היה צריך לאכול חרקים או משהו כזה.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully