וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוחררה האם החשודה בניסיון רצח בתה האנורקסית: "פעלה מתוך ייאוש"

24.8.2015 / 12:40

בית המשפט הורה לשחרר את האם שנעצרה בשבת בחשד שאיימה עם מספריים על בתה הסובלת מאנורקסיה, משום שנראה שלא הייתה לה כוונה אמיתית לפגוע בה. עם זאת, נאסר עליה להתקרב לבתה במשך שבוע

עריכה: גדי וינסטוק

בית משפט השלום בתל אביב שחרר היום (שני) ממעצר את תושבת פתח תקווה שנעצרה שלשום בחשד שניסתה לרצוח את בתה בת ה-18, הסובלת מאנורקסיה. השופטת רונית פוזננסקי-כץ הורתה לשחררה לאחר שהשתכנעה שהחשודה לא התכוונה להרוג את הבת אלא ניסתה לאיים עליה מתוך ייאוש.

עם זאת, השופטת אסרה על האם להתקרב לבת במשך שבוע. היום הובאה האם לדיון בהארכת מעצר שנייה לאחר שבבדיקה הפסיכיאטרית העלתה כי היא כשירה ושפויה.

עוד בוואלה! NEWS:
עם מנהיג הדמוקרטים לצדו: אובמה מתקרב לניצחון בקונגרס
שליסל הואשם ברצח במצעד הגאווה: "שוטרות ניסו להרחיקו לפני הדקירות"
"זרים, החוצה": האם העבר האפל של גרמניה מרים את ראשו?

האם שניסתה על פי החשד לרצוח את ביתה האנורקסית בבית חולים שיבא בתל השומר. אוגוסט 2015. אבי אשכנזי, מערכת וואלה!
האם החשודה/מערכת וואלה!, אבי אשכנזי

המקרה החל בשבת כשהמשטרה הוזעקה לבית החולים שיבא בתל השומר שבו מאושפזת הבת הסובלת מאנורקסיה, לאחר שזו סירבה לקבל הזנה בכפייה באמצעות זונדה. האם נדרשה על ידי הצוות הרפואי לאשר את ההליך משום שרק בשבוע הבא ימלאו לנערה 18 שנים ועל פי החוק היא נחשבת עדיין קטינה.

בעודה מנסה לשכנע את הבת, אחזה האם, על פי החשד, במספריים ואיימה לפגוע עמם בבתה. לאחר המקרה עזבה האם את המקום. הצוות הרפואי הזעיק את המשטרה והאם נעצרה.

האם, שיוצגה על ידי עורכת הדין חגית רחמני, הכחישה את המיוחס לה ולאורך החקירה טענה כי לא ניסתה לרצוח את הבת אלא ניסתה להניע אותה לקבל טיפול רפואי מציל חיים.

המשטרה טענה אתמול כי בהתחלה עודדה האם את הבת לקבל את ההזנה, אולם לאחר זמן מה היא שינתה את עמדתה והורתה לילדה שלא לקבל את הטיפול ואף ניסתה להוציא אותה מבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully