וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית ירושלים מתכוון להתמודד על ראשות הממשלה

משה שטיינמץ

23.8.2015 / 22:11

בתחילה מתכוון ברקת להתמודד על ראשות הליכוד, צעד שלמענו הוא פוקד בשבועות האחרונים אלפי אזרחים ברחבי הארץ למפלגה. עם זאת, הוא הבהיר לראש הממשלה כי בכוונתו לעשות זאת רק אחרי שהאחרון יפרוש מהחיים הפוליטיים

ישיבת הממשלה ה-34 במוזיאון ישראל בירושלים, מאי 2015. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
מחכה שיפרוש. ברקת ונתניהו בישיבת הממשלה ה-34 במוזיאון ישראל בירושלים/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת מתכוון להתמודד על ראשות הממשלה - כך פורסם הערב (ראשון) בחדשות 10. ברקת, ששמו נקשר פעמים רבות לפוליטיקה הארצית, מתכוון להתמודד ראשית על ראשות הליכוד.

לפי הדיווח, גורמים מטעמו של ברקת עורכים בשבועות האחרונים מפקד בקרב אלפי בני אדם ברחבי הארץ, בין היתר בנתניה, אשדוד אשקלון וירושלים, באמצעות קבלני קולות. על פי הפרסום, ברקת הבהיר לראש הממשלה בנימין נתניהו כי לא יתמודד נגדו על ראשות הממשלה ועל ראשות התנועה, וכי בכוונתו לעשות זאת רק אחרי פרישתו.

עוד בוואלה! NEWS:
הערכות: ליצמן יקבל מהרבנים אישור חריג להיות שר הבריאות
נער שהורחק בצו מנהלי מיהודה ושומרון: "שוקלים שביתת רעב"
צו סגירה לבית הבושת בתל אביב שבו התאבדה יצאנית

משה ליאון מצביע בירושלים. נועם מושקוביץ
חבר לסיעה של ברקת לאחר שהתמודד נגדו לראשות העירייה. משה ליאון/נועם מושקוביץ

בנוסף, הבוקר הודיע ברקת כי חבר מועצת העירייה, ומי שהתמודד נגדו בבחירות לראשות העיר, משה ליאון, הצטרף לסיעתו ולקואליציה העירונית. ליאון, שנתמך בידי "ישראל ביתנו" של אביגדור ליברמן, התמודד נגד ברקת שזכה בבחירות המקומיות לתמיכת נתניהו.

במהלך מערכת הבחירות האחרונה אף עלתה האפשרות שברקת ימונה לשר לענייני ירושלים במקביל לכהונתו כראש העיר, אולם בסופו של דבר מינה נתניהו לתפקיד את ח"כ זאב אלקין ממפלגתו. ברקת הצהיר שיאבק בנתניהו על ההחלטה שלא למנות אותו לשר לענייני ירושלים, אולם היחסים החמים בין השניים, שאף נפגשו לארוחת ערב משותפת לפני כחודש עם נשותיהם, נשמרו.

בסביבת ברקת לא הכחישו הערב כי הוא מקיים מפקד, אולם הדגישו כי בשלב זה "ראש העיר מתעסק אך ורק בקידומה ובפיתוחה של ירושלים". "ברקת הודיע מראש שירוץ לתקופה של בין שתיים לשלוש קדנציות בראשות עיריית ירושלים, ובשנתיים הקרובות יודיע האם ירוץ לקדנציה שלישית בראשות עיריית ירושלים, החלטה אשר תלויה בקיבוע המגמות החיוביות שאותן הוא מוביל בעיר''.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully