וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צו סגירה לבית הבושת בתל אביב שבו התאבדה יצאנית

23.8.2015 / 18:45

לפני כעשרה ימים נמצאה במקום גופתה של ג', עובדת המקום שתלתה את עצמה. במשטרה טוענים כי צו הסגירה הוצא בשל תלונות התושבים ולא בגלל התאבדות הצעירה. הצו הקודם שהוצא נגד המקום בוטל על ידי בית המשפט

צילום: אבי כהן, עריכה: טל רזניק

המשטרה הוציאה היום (ראשון) צו סגירה לבית הבושת שפועל ברחוב הירקון 98 בתל אביב, שבו נמצאה גופתה של ג', עובדת המקום שהתאבדה לפני כשבוע וחצי. במשטרה אומרים כי צו הסגירה, שמטיל איסור על הפעלת המבנה כבית בושת, לא הוצא בגלל התאבדות הצעירה, אלא בעקבות תלונות של תושבי האזור כי המבנה מהווה מטרד ופוגע באיכות חייהם.

"הזנות הורגת": מאות הפגינו בתל אביב עקב התאבדות יצאנית

"זה הצו השני שהוצא נגד המקום", אמרה דוברת משטרת תל אביב, סגנית-ניצב הילה חמו, שהדגישה כי בניגוד לפרסומים בעבר, הבחורה ששמה קץ לחייה לא התאבדה בבית הבושת אלא בדירות מגורים של היצאניות הנמצאות בקומה שמעל בית הבושת. "הצו הראשון בוטל על ידי בית המשפט שאפשר את פתיחת בית הבושת בניגוד לעמדת המשטרה", אמרה סנ"צ חמו, שהוסיפה כי במשטרה נערכים לאפשרות שמפעילי המקום יבקשו לערער על ההחלטה ב-30 הימים שעומדים לרשותם.

עוד בוואלה! NEWS:
חשד: ניסתה לרצוח במספריים את בתה המאושפזת בשל אנורקסיה
"המולה גדולה": 38 פצועים קל בתאונה בין שלושה אוטובוסים בבת ים
"התמוטט ברחבת ההספדים": בן 50 מת בהלוויית קרוב משפחתו

הפגנה בתל אביב נגד תופעת הזנות. אבי כהן
תושבי האזור התלוננו כי המבנה מהווה מטרד ופוגע באיכות חייהם. ההפגנה אמש מול בית הבושת/אבי כהן

אמש התכנסו מאות בני אדם בגן "לונדון" בתל אביב, לעצרת זיכרון ומחאה תחת הכותרת "הזנות הורגת", מול בית הבושת. האירוע נפתח בדקה דומייה לזכר 35 נשים ששמותיהן צוינו בראשי תיבות. חלק מהמפגינים אף חסמו את הכביש. הנוכחים קראו לרשויות החוק לפעול לסגירת המקום שלדבריהם, מוביל להתעללות ופגיעה בנשים.

ג' עבדה בזנות במשך כ-15 שנה. שעות בודדות לאחר שנמצאה גופתה - חזר המקום לפעול כרגיל וזרם של לקוחות הציף את המכון. חברותיה לעבודה טוענות כי ג' סיפקה שרותי זנות ליותר מעשרה גברים במשמרת וסברו כי מיקום התאבדותה אינו מקרי. "המקום הזה הרס אותה. מחוסר ברירה היא נאלצה גם להתגורר בו, מה שלא עושות רוב הנשים", כך הסבירה חברתה ס' והוסיפה כי "בתקופה האחרונה היא נראתה מדוכאת מהרגיל והמקום גרם לה לצרוך סמים ואלכוהול בכמויות רבות. התאבדותה היא כתובת על הקיר בעבור כל הנשים שעובדות במכון ובתחום". על פי נתוני המטה למאבק בסחר בנשים, כ-15 אלף נשים עוסקות בזנות בישראל.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
הפגנה בתל אביב נגד תופעת הזנות. אבי כהן
הפגנה בתל אביב נגד תופעת הזנות/אבי כהן
הפגנה בתל אביב נגד תופעת הזנות. אבי כהן
הפגנה בתל אביב נגד תופעת הזנות/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully