וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: הובא למנוחות ביום בו אמור היה להתחתן

23.8.2015 / 16:00

אתמול, 22 באוגוסט היה אמור להיות יום חתונתם של ג'ניפר קרטר וסולומון צ'ו. אלא שהחתונה הפכה למרבה הצער להלוויה. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

אתמול, 22 באוגוסט היה אמור להיות יום חתונתם של ג'ניפר קרטר וסולומון צ'ו. אלא שהחתונה הפכה למרבה הצער להלוויה.

ג'ניפר וסולומון יצאו במשך שש שנים לאחר שהכירו במסיבה באונטריו שבקנדה. באפריל בשנה שעברה, הציע סולומון לג'ניפר נישואים, היא הסכימה, והשניים החלו לתכנן את החתונה שלהם שאמורה הייתה להיערך אתמול. אלא שאז, התכניות השתנו. סולומון אובחן כחולה בסרטן הכבד בשלב מתקדם. הוא נכנס לניתוח בו הוצא גידול מגופו, אבל כעבור זמן קצר, הסרטן חזר ובמרץ 2014, נתנו לו הרופאים ארבעה חודשים לחיות.

סולומון וג'ניפר החליטו לנצל כל רגע, ובעזרת קמפיין מימון המונים, הם הצליחו לגייס מספיק כסף כדי להזיז את החתונה, והתחתנו לבסוף באפריל השנה. השבוע, בדיוק ביום שבו הם היו אמורים להתחתן כפי שתכננו אז, הובא סולומון למנוחות.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully