וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בקבלת הפנים הצוננת לחולדאי בצומת מעריב: "מתמוטטים פה"

23.8.2015 / 12:37

ראש עיירית תל אביב הגיע לבחון את התקדמות עבודות הרכבת הקלה, וזכה לקריאות זועמות של בעלי העסקים, שטוענים כי פרנסתם נפגעה: "טוב שנזכרת בנו". ואולם במקביל, יזם חולדאי דיון במטרה למצוא פתרון

עריכה: גדי וינסטוק

ראש עיירית תל אביב רון חולדאי הגיע הבוקר (ראשון) אל אזור צומת מעריב, כדי לבחון את התקדמות עבודות הבנייה של הרכבת הקלה בעיר. בעלי העסקים במקום, שמחכים זה כמה חודשים להידברות עם ראש העירייה בנושא הנחות בארנונה בשל העבודות, קיבלו את פניו בצעקות וטענו כי הוא "שכח אותם". "זה אדון ראש העיר שנזכר בנו עכשיו", הם קראו. "טוב שנזכרת בנו, רון. אנחנו מתמוטטים פה". חולדאי מצדו, התעלם מהטענות ועזב את המקום.

עוד בנושא:
פינוי הריסות גשר מעריב: "במשרדו של דרעי ידעו על המשך העבודות בשבת"
ההשכמה, העיכוב, הפיצוץ הקצר: הרס גשר מעריב אכזב את הקהל
בעלי עסקים באזור הרכבת הקלה: "הנחה בארנונה? כמו פלסטר לסרטן"

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי בעבודות הרכבת בצומת מעריב  13 באוגוסט 2015. ראובן קסטרו
"הוא איש צבא וטייס, אבל פחדן". ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, טרם פיצוץ גשר מעריב/ראובן קסטרו

שרון, הבעלים של מסעדת "אוליב", יצא לצלם את חולדאי בזמן הסיור ופנה אליו בשאלות. "הבוקר מר רון חולדאי בכבודו ובעצמו הגיע לאזור העסק שלי עם הפמליה שלו עם חיוכים מאוזן לאוזן עד שדלקה המצלמה", סיפר, "הוא התחמק כמו העכברושים שיצאו עם החפירות. התחלנו להפנות אליו שאלות. שאלתי מדוע רק עכשיו נזכר מר ראש העיר להגיע. הוא לא ענה לי כמובן, הוא בדרך כלל נוהג לענות, אבל הוא לא ענה".

לדבריו, "אנחנו מתמוטטים פה. ככל שאני מתקדם - הוא מתרחק ממני, שאלתי 'איפה היית עד עכשיו?', ו'למה אנחנו אמורים לשלם את כל הארנונות, אגרות שלוט, אגרות כסאות חוץ?'. אין לנו גישה לפחים, אבל אנחנו משלמים ארנונה. למה העירייה מסירה אחריות מאיתנו? מתעלמים מאיתנו, לא סופרים אותנו. אחד מהפמליה שלו אמר לו 'בוא נברח מכאן' והם ברחו. הם לא רצו שתהיה המולה של בעלי עסקים סביבם. חולדאי, איש צבא וטייס, הוא פחדן. אין לו מענה לבעלי העסקים שמדממים פה, שום פתרון ייעול לא הביאו לנו. לא מתייחסים אלינו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
הפגנת בעלי העסקים שנפגעים מבניית הרכבת הקלה, תל אביב, 12 באוגוסט 2015. ניב אהרונסון
הפגנת בעלי העסקים נגד הרכבת הקלה, החודש/ניב אהרונסון

בתוך כך, יזם היום חולדאי דיון בהשתתפות כלל הגורמים הממשלתיים האמונים על פרוייקט הרכבת, במטרה לגבש מדיניות בנושא הסיוע לבעלי העסקים. "כלל העיריות בגוש דן סבורות שיש לחפש את הדרכים לעזור לעסקים שיפגעו באופן ישיר מעבודות הרכבת. כאשר יתקיים דיון ממשלתי רציני בעניין, העיריות יהיו שותפות כתמיד למציאת הפתרונות", נמסר מעיריית תל אביב.

מלבד בעלי העסקים המוחים, כ-20 תושבי רחוב נחמני בתל אביב חסמו היום את הכניסה לרחוב, בטענה כי הוא הפך עם העבודות לעורק מרכזי בתחבורה, דבר שיוצר פקקים רבים ומפר את שלוותם. עשרות המוחים מתכננים להגיע גם בשעות הערב ולחסום בשעת השיא, שהיא 18:00 לערך, את התנועה ולמחות בשנית. השבוע נפתח עמוד פייסבוק בשם "אוהבי תל אביב" שבו הופץ סרטון וידיאו שבו נאמר כי "מה שחיזבאללה וחמאס לא הצליחו לעשות, פרויקט הרכבת הקלה יעשה - הרס ושיתוק מוחלט, שואה כלכלית וחברתית של העיר ואלפי עסקים שצפויים לפשוט את הרגל". בסוף הסרטון מופיעה קריאה לראש העיר ולשר התחבורה: "רון חולדאי וישראל כץ באחריותכם לעצור את הטירוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully