וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את בני הזוג שנולדו כגברים – והיום אוהבות זו את זו כנשים

22.8.2015 / 12:17

צ'לסי ג'ייד - שהייתה פעם גבר בשם ג'ונתן - הופתעה לגלות שבן הזוג שלה מזה חמישה חודשים רוצה גם הוא להפוך לאישה בשם קרלה. עכשיו כששתיהן נשים, צ'לסי מוכנה להתגבר על מחסום המשיכה המינית ולהינשא לה

ספק 500

כשצ'לסי ג'ייד בת ה-28 – שנקראה בעבר ג'ונתן – פגשה גבר שהסכים לקבל את העובדה שהייתה פעם גבר, היא האמינה שזכתה בפרס הגדול ושסוף כל סוף תוכל לחיות חיים נורמליים. רק שאז, אחרי כמה חודשים של זוגיות נפלאה, הודיע לה החבר שגם הוא רוצה להיות אישה - ושהיא תצטרך כנראה להתמודד עם זה.

צ'לסי, שעובדת כמדריכת כושר, פגשה את קרייג ג'ונס בן ה-24, סוחר רכב בתפקידו, בשנה שעברה. קרייג היה להוט להתחיל את מערכת היחסים איתה למרות שידע שהייתה פעם גבר. אחרי חיים לא פשוטים שעברה צ'לסי בילדותה, היא הרגישה שהיא סוף סוף מאושרת - עד שנחשפה לתמונות מבלבלות שהעלה פעם קרייג לאתר היכרויות, בהן הוא נראה לבוש בחצאית קצרה ונעלי עקב גבוהות. כששאלה את קרייג במה מדובר - הוא מיהר להוריד את התמונות מהרשת וסיפר לצ'לסי שזה סתם תחביב מוזר שלו. רק כמה שבועות לאחר מכן הוא העז לספר לה סוד ששמר לעצמו מאז שהיה בן 8 - שגם הוא חולם להיות אישה, בשם קרלה.

צ'לסי וקרלה - זוג טרנסיות המוכיחות שאהבה מנצחת. Chris Barr/Barcroft Media, מערכת וואלה! NEWS
לאהבה אין גבולות: צ'לסי וקרלה - היו פעם גברים והיום מאוהבות כנשים/מערכת וואלה! NEWS, Chris Barr/Barcroft Media

צ'לסי - שלא נמשכת לנשים - מספרת שזה הגיע לה לגמרי בהפתעה כי לטענתה קרייג היה בחור מאוד גברי שאהב לשחק כדורגל. "לא רציתי לראות את בן הזוג שלי בבגדי נשים", סיפרה צ'לסי ל-The Sun, "זה גרם לי לאי נוחות. אני לא נמשכת לקרייג כשהוא קרלה". מאחר שהיא עברה חוויה דומה, צ'לסי הייתה נחושה לא לתת לחדשות להרוס את הקשר המיוחד שנוצר ביניהם. "אני לא רוצה שמישהו שאכפת לי ממנו יעבור כל כך הרבה סבל כמו שאני עברתי. שאלתי את עצמי איזה סוג של בנאדם אני אהיה אם לא אעזור לו לעבור את זה? ידעתי שתהיה לנו בעיה לקיים יחסי מין סדירים, אבל משיכה מינית זה לא הדבר העיקרי במערכת יחסים. אהבה זה הדבר העיקרי ואני אוהבת אותה".

צ'לסי ג'ייד לפני ואחרי. Barcroft Media, מערכת וואלה! NEWS
צ'לסי ג'ייד לפני ואחרי/מערכת וואלה! NEWS, Barcroft Media
קרלה לפני ואחרי. Barcroft Media, מערכת וואלה! NEWS
קרלה לפני ואחרי/מערכת וואלה! NEWS, Barcroft Media

צ'לסי ג'ייד נולדה כג'ונתן קורני, אז גר עם הוריו במחוז ויקלו, אירלנד. ג'ונתן עבר ילדות קשה וסבל מהצקות ובריונות מצד חבריו לכיתה. הוא התלבש בבגדי נשים מגיל מאוד צעיר ותמיד הרגיש שונה משאר הבנים - שהתעניינו באופני BMX ומשאיות בזמן שהוא העדיף לשחק בבובות ובחבל. הוא יצא מהארון כשהיה בן 13 וחווה התעללות בלתי פוסקת מצד בנים בכיתתו - כשבאחת מהתקריות הרשת אחד הבנים נעץ קצה חד של מצפן ברגלו. אחרי שעזב את בית הספר, הוא היה מעורב בסצינת הגייז המקומית אך עדיין הרגיש לא שייך, חש רע ואומלל ואפילו שקל להתאבד באמצע שנות העשרים לחייו.

נקודת המפנה הגיעה בגיל 26 כשנחשף לראשונה לסרטון יוטיוב שתיעד גבר שעבר ניתוחים לשינוי מין כדי להפוך לאישה. רק אז הבין ג'ונתן שזה מה שהוא רוצה לעשות. לאחר שקיבל את ברכת הוריו המפרגנים להתחיל בטיפול, הוא עזב את הבית למשך שישה חודשים, לקח חוסמי טסטוסטרון ואסטרוגן, גידל שיער וחזה – ובסוף התהליך האיטי והמתיש הפך לצ'לסי. היום היא מספרת שלמרות שהפסידה חברים במהלך הדרך, היא זוכרת שהפעם הראשונה שהיא ראתה את עצמה במראה כאישה הייתה גם הפעם הראשונה שהיא הרגישה איך זה להיות מאושרת.

צ'לסי לראשונה מאושרת. Barcroft Media, מערכת וואלה! NEWS
צ'לסי הייתה מאושרת לראשונה רק אחרי שהפכה לאישה/מערכת וואלה! NEWS, Barcroft Media

בפעם הראשונה שצ'לסי נראתה בציבור כאישה הייתה כשליוותה את אמה, ג'נה, למסיבת יום ההולדת של חברתה בת ה-50, "הייתי כל כך עצבנית שלא הפסקתי להזיע באותו ערב. זה היה נורא". המצב הפך להיות מביך עבורה כשאנשים שהיו במקום - כולל כמה מחבריה לספסל הלימודים - בהו בה ללא הפסקה. כשאמה (המאוד מקסימה ראוי לציין) הבחינה שבתה חשה בחוסר נוחות, היא פנתה לאלו שבהו בה ואיימה עליהם באגרוף שיורידו ממנה את המבטים. לתדהמתן של ג'נה וצ'לסי, אחד הגברים סיפר שהוא הביט בה כי הוא חשב שהיא נראית טוב ותכנן לבקש ממנה את מספר הטלפון.

מאז אותו ערב, החליטה צ'לסי לפתוח ערוץ יוטיוב בו תתמוך באחרים שעברו או מעוניינים לעבור שינוי דומה לזה שעברה. עכשיו כשהיא שוב נאלצת להתמודד עם שינוי מין אצל אדם מאוד קרוב ללבה - היא מודה שהיא אמנם לא נמשכת לקרלה כאישה - אך אין בכוונותיה לעזוב אותה. מעבר לכך, ביום האהבה האחרון צ'לסי הציעה נישואין לקרלה כדי להוכיח לה עד כמה היא רואה ברצינות את הקשר שלהן.

צ'לסי וקרלה כשהכירו ואיך שהן נראות עכשיו. Chris Barr/Barcroft Media, מערכת וואלה! NEWS
"לא רציתי לראות את בן הזוג שלי בבגדי נשים"/מערכת וואלה! NEWS, Chris Barr/Barcroft Media

קרלה שנולדה בבלפסט ועובדת כיום בשירות לקוחות בבנק, החלה לקחת חוסמי טסטוסטרון בינואר ומספרת שהצעד הבא שלה הוא לעבור ניתוח אף שיעניק לה מראה נשי יותר. לדבריה, לפני שפגשה את צ'לסי היא מעולם לא הרגישה נוח עם מי שהיא ופחדה ממה שמשפחתה תחשוב על זה - אך כיום היא מקבלת תמיכה מלאה מהם על ההחלטה להפוך לאישה. צ'לסי וקרלה לא שוללות ניתוח לשינוי מין בעתיד אך כעת מעדיפות להתרכז בתכנון החתונה הקרובה שלהן - ובלהוכיח לעולם שלאהבה אין גבולות.

צ'לסי וקרלה מאורסות. Ronan Mclusky/Barcroft Media, מערכת וואלה! NEWS
מאורסות ומאושרות/מערכת וואלה! NEWS, Ronan Mclusky/Barcroft Media
צ'לסי וקרלה. Ronan Mclusky/Barcroft Media, מערכת וואלה! NEWS
צ'לסי וקרלה מעניקות השראה/מערכת וואלה! NEWS, Ronan Mclusky/Barcroft Media

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully