וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של בן לאדן: "לתקוף את תל אביב, וושינגטון, לונדון ופריז"

ארגון אל-קאעדה פירסם הקלטה שבה נשמע חמזה בן לאדן, בן הזקונים של מייסד הארגון אוסמה, קורא למלחמת ג'יהאד נגד ארצות הברית ובנות בריתה. זו הפעם הראשונה שחמזה מוצג מטעם הארגון כחבר רשמי

חמזה בין לאדן, בנו של אוסאמה בין לאדן, 16 באוגוסט 2015. AP
חמזה בן לאדן/AP

ארגון אל-קאעדה פירסם שלשום (שישי) הקלטה קולית שבה נשמע בנו של אוסמה בן לאדן, חמזה. בהקלטה שהועלתה באתר של אל-קאעדה ושותפה על ידי תומכי הארגון בטוויטר, קורא חמזה לתקוף את ארצות הברית ובנות בריתה. חמזה מטיף למאמינים בקאבול, בגדאד ועזה להטיל ג'יהאד, מלחמת דת, על וושינגטון, לונדון, פריז ותל אביב. זו הפעם הראשונה שתעמולת אל-קאעדה עושה שימוש בדברים של חמזה שמוצג כחבר רשמי של הארגון הג'יהאדיסטי.

אוסמה בן לאדן, מייסד אל-קאעדה, הארגון שהיה אחראי למתקפת הטרור על ארה"ב בספטמבר 2001, נהרג לפני ארבע שנים במתקפה של כוחות הקומנדו של הצי האמריקני בפקיסטן. מ-2011 הארגון פועל תחת הנהגתו של איימן א-זוואהירי.

ידוע מעט מאוד על חמזה, בן הזקונים של בין לאדן מאשתו השלישית. גילו המוערך 23-24 ולפי דיווחים לא מאומתים, הוא הוביל שורה של פיגועים באפגניסטן ובפקיסטן כבר לפני כעשור, ובעבר יועד לרשת את אביו. יש רק מעט תמונות שלו מתקופת ילדותו, אז רשת "אל-ג'זירה" פרסמה תמונות שלו בין לוחמי הטאליבן. מקום הימצאו לא נודע.

עוד בעולם:
סין: 112 הרוגים, 95 נעדרים. חשש לפיצוצים נוספים
לקראת הסרת הסנקציות: איראן דיווחה לסבא"א על עברה הגרעיני
לבנון: מטיף קיצוני המתנגד לחיזבאללה ומבוקש מ-2013 נעצר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully