וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפראצי מלכותי: הארמון מבקש להפסיק להטריד את הנסיך ג'ורג'

אחרי שצלמי הפפראצי פיתחו שיטות קיצוניות כדי להשיג תמונה של הנסיך, הודיע בית המלוכה הבריטי כי הם חצו כל גבול, וכי הוא מקווה לעורר "דיון ציבורי" במטרה להפסיק את הטרדת הפעוט

הנסיך ג'ורג' בדרך לבית החולים סיינט מארי בלונדון. רויטרס
"טקטיקות הצילום הופכות יותר ויותר מסוכנות"/רויטרס

אין גבול למציצנות: ארמון המלוכה הבריטי טען אתמול (שישי) כי צלמי הפפראצי העוקבים אחר הנסיך ג'ורג', בנם של הנסיך ויליאם והדוכסית קייט מידלטון, "עברו כל גבול" בהטרדת הפעוט בן השנתיים. בהודעת הארמון, נמסר כי הטקטיקות של צלמי הפפארצי המבקשים לצלם את הנסיך "הופכות יותר ויותר מסוכנות".

כך למשל, בחודשים האחרונים עקבו הצלמים אחר שלל המסלולים בהם הולך ג'ורג' עם המטפלת שלו בפארקים של לונדון, שלחו ילדים אחרים בני גילו לגני השעשועים בהם הוא משחק כדי ש"ימשכו" אותו לתמונה, והסוו עצמם בתוך דיונות חול כדי לצלם את ג'ורג' משחק עם סבתו בחוף ים. בתקרית האחרונה שאירעה, נתפס צלם כאשר הוא מתכופף בתוך תא מטען של רכב החונה מחוץ לגן משחקים, בניסיון לצלם תמונה של התינוק המלכותי.

עוד בוואלה! NEWS:
מזל טוב: הנסיך ג'ורג' בן שנתיים
נסיך אמיתי: ג'ורג' בתמונות ראשונות עם אחותו שרלוט
בריטניה חוגגת: הזוג המלכותי פרסם תמונות של הנסיך ג'ורג'

הנסיך וויליאם והנסיך ג'ורג' בחגיגות ההטבלה של הנסיכה שרלוט, יולי 2015. AP
"עברו כל גבול" בהטרדתו. הנסיך ג'ורג' עם אביו ויליאם/AP

מבית המלוכה נמסר כי מרבית התמונות המתעדות את הנסיך ג'ורג' ב"סיטואציות בלתי מתקבלות על הדעת", פורסמו בכלי תקשורת מחוץ לבריטניה, ובעיקר בארצות הברית, אוסטרליה, צרפת וגרמניה, כאשר בממלכה מרבית ההוצאות לאור סירבו לפרסמן. הארמון מקווה שיצליח לעורר "דיון ציבורי" בנושא צילום ילדים, שאולי יביא את קוראי המגזינים שבהם מתפרסמות התמונות ללחוץ על המוציאים לאור שלא לפרסם אותן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully