וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהדורה המקומית - חדשות הדרום 12.8.15

חקלאי הדרום מוחים נגד תעריפי המים הגבוהים בניגוד לצפון, ירידה משמעותית בשיעור הזכאים לבגרות במגזר הבדואי, אנשי יחידות החילוץ קוראים למטיילים בעונה הבוערת לנקוט באמצעי זהירות, עשרים שנה אחרי אסון פסטיבל ערד, איך התמודדה העיר? ולהקת חיה מילר בהופעה בב"ש

מערכת וואלה!

החקלאים מדרום לבאר שבע מתלוננים על אפלייה במחירי המים . הם משלמים פי 8 מתושבי הצפון והעלויות הבלתי נסבלות, לטענתם, לא מאפשרות להם עיסוק בחקלאות במחירים כל כך גבוהים. ראשי הרשויות באיזור פנו לשרי האוצר, החקלאות והתשתיות בדרישה לתיקון העוולה.

ירידה נרשמה בשיעור הזכאות לבגרות בשנת הלימודים תשע"ד במרבית היישובים במגזר הבדואי. הגורמים הממונים תוהים מה הביא לנתון הזה ומבטיחים להשקיע על מנת לשנות את המצב. לאחד התלמידים יש הסבר מפתיע..

עונת המטיילים בעיצומה ורבים לא לוקחים בחשבון את נתוני מזג האויר ותנאי השטח ולא נערכים כראוי. אנשי יחידות החילוץ עמוסים בעבודה ומבקשים מהמטיילים לנקוט במשנה זהירות

השנה מציינים עשרים שנה לאסון ערד בו קיפחו את חייהם שלושה בני נוער שנמחצו למוות במופע של משינה. הפסטיבל שהיה גולת הכותרת של העיר ושל סצינת המוסיקה בארץ שינה את פניה של העיר הדרומית, פגע גם גם בתדמיתה וגם בעסקיה. האם ניתן יהיה לשחזר את ימי הזוהר בפסטיבל שייפתח בשבוע הבא בפעם ה-33?

חברי להקת "חיה מילר" זכו לתואר "באר שבעים של כבוד" אחרי שהקליטו בעיר את אלבום הבכורה שלהם. מאז שמורה לה פינה חמה בלבם והשבוע הם ישובו אליה להופעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully