וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פניתי אליו כגבר לגבר": ישראלי פנה לאובמה - ונענה בשידור

11.8.2015 / 17:47

שאלתו של סם גרוסברג זכתה למענה ישיר מצד נשיא ארצות הברית, שאף פנה אל הישראלי בשמו. "צילמתי עם האייפון וששלחתי. אם הייתי יודע שיענה דווקא לשאלה שלי, אולי הייתי משקיע יותר", אמר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן

במהלך חופשתו התפנה נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, לענות לשאלות גולשים באתר mic. בין הגולשים ששאלתם שודרה היה אזרח ישראלי, סם גרוסברג, סוכן נדל"ן בן 30 מתל אביב. "כאזרח ישראלי, ברור לי שאתה מתנגד לראש הממשלה שלנו. הבטחת דברים רבים בכל הקשור לביטחון שלנו כעם, אבל אתה יודע שחמאס נמצא בפתח הדלת שלנו. למה לנו, כאזרחי ישראל, לבטוח בך?", שאל גרוסברג.

אובמה, שצפה בשאלה על גבי טאבלט, פנה לגרוסברג ישירות בשמו, השיב לו שהוא תמיד התחייב לשמור על ביטחונה של ישראל וכי הוא למעשה הנשיא ששמר יותר מקודמיו בתפקיד על ביטחונה של ישראל. "אחד העובדים שלי מקושר לאתר וסיפר לי על זה", אמר גרוסברג בריאיון לאולפן וואלה! NEWS, "אמרתי למה לא, שלפנו את האייפון וצילמנו. לא חשבתי יותר מדי על השאלה. זה מה שנקרא שאלה מהלב".

איך הרגשת כשראית שהשאלה שלך נבחרה?
"קודם כל מרגש שהוא קרא לי בשם, שזה נחמד מאוד. הוא גם ענה תשובה כמו שציפיתי לה. אם באמת הייתי חושב שהוא יענה לי על השאלה, אולי הייתי שואל אחרת. רציתי לדבר אליו כמו גבר לגבר. לשאול האם אנחנו יכולים לסמוך עליו".

לקריאה נוספת:
"נתניהו עושה פוטש": גלאון קראה ליהודי ארה"ב לתמוך בהסכם
נתניהו לא הראשון: היסטוריה של התערבות ישראלית בענייני ארה"ב
אובמה: "כל האופציות על השולחן אם איראן תפר את ההסכם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully