וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר שמיר יהיה יו"ר דירקטוריון החברה שבונה הרכבת הקלה בגוש דן

10.8.2015 / 19:22

שר החקלאות לשעבר ובנו של ראש הממשלה לשעבר יצחק שמיר צפוי להתמנות ליו"ר דירקטוריון נת"ע בשבוע הבא. גורמים במשרד התחבורה: "הוא מבין רבות בתחום ויוכל להוביל פרויקט כזה קדימה"

צילום: יותם רונן, עריכה: מתן חדד

שר החקלאות לשעבר, יאיר שמיר, צפוי להתמנות בשבוע הבא ליו"ר דירקטוריון חברת נת"ע שאחראית על הקמת הרכבת הקלה בתל אביב וגוש דן. מאז פרישתו בינואר האחרון של היו"ר הקודם אלכס ויז'ניצר, על רקע מעורבותו בפרשת השחיתות בפוליטיקה, תפקיד זה לא אויש באופן רשמי ואת מקומו של ויז'ניצר מילא מנכ"ל החברה, יהודה בראון.

כתב המינוי של שמיר בן ה-70, בנו של ראש הממשלה לשעבר יצחק שמיר, צפוי להתקבל כבר בשבוע הבא וזאת לאחר שמינויו עבר את אישור הוועדה למינויים, אישור הדירקטוריון וכן את אישוריהם של שר האוצר משה כחלון ושר התחבורה ישראל כץ, אשר המליץ על מינויו כבר לפני כמה חודשים. הוא צפוי לחזור מחו"ל ביום רביעי הקרוב כדי להתחיל את תפקידו בשבוע הבא.

עוד חדשות:
העצורים החדשים בפרשת השחיתות: בכירים בנת"ע ומע"צ לשעבר
מרד במונופול הרבנות: בציונות הדתית מקימים רשת גיור עצמאית
רכוש בשווי מיליוני שקלים של פישר, ובו מכונית וסירות, הוקפא

מפלגת ישראל ביתנו מציגה את הרשימה לכנסת, דצמבר 2012. עומר מירון
רקע רחב בתחום התחבורה. שמיר/עומר מירון

גורמים במשרד התחבורה מסרו כי לשמיר רקע רחב בתחום התחבורה ועל כן יוכל להוביל בהצלחה את התכנון וההקמה של רשת קווי ההסעה של הרכבת הקלה במטרופולין תל אביב וגוש דן. בין היתר, שימש שמיר בעבר יו"ר דירקטוריון חברת מע"צ, יו"ר התעשייה האווירית ויו"ר דירקטוריון אל על.

הגורמים הדגישו כי לעובדה ששמיר מגיע מהחיים הפוליטיים והיותו חבר כנסת לשעבר במפלגת ישראל ביתנו אין קשר למינויו. "שמיר הוא אדם ראוי שמבין רבות בתחום התחבורה ויוכל להוביל פרויקט כזה קדימה", אמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully