וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה בהריון נכוותה קשות בניתוח - ותובעת מיליונים מבית החולים

9.8.2015 / 21:25

תושבת קיבוץ במרכז הארץ הגישה תביעה על סך 4.2 מיליון שקל נגד בית החולים אסף הרופא ומשרד הבריאות לאחר שגופה נשרף כתוצאה מניצוץ חשמלי. בשל האירוע, היא נאלצה ללדת את בנה לפני הזמן

אסף הרופא. אפריל 2014. מתוך עמוד הויקיפדיה של אסף הרופא, אתר רשמי
בית החולים אסף הרופא/אתר רשמי, מתוך עמוד הויקיפדיה של אסף הרופא

צעירה בת 35 מקיבוץ במרכז הארץ הגישה היום (ראשון) תביעה על סך 4.2 מיליון שקלים בגין רשלנות רפואית נגד משרד הבריאות ובית החולים אסף הרופא, לאחר שנכוותה קשות כתוצאה מניצוץ חשמלי בעת ניתוח ביופסיה. לגופה של האישה, שהייתה בהיריון בעת המקרה, נגרם נזק רב, ובשל מצבה נאלצה אף ללדת את בנה לפני המועד הצפוי.

לפני כשנתיים, אושפזה התובעת במחלקת היריון בבית החולים כשהייתה בסיכון גבוה בשל חום, בהיותה בשבוע ה-33 להריונה. לאחר סדרת בדיקות, נמצא בגופה סרטן מסוג לימפומה והוחלט כי עליה לעבור ביופסיה ניתוחית תחת הרדמה. במהלך הניתוח, כתוצאה מניצוץ חשמלי בשילוב עם אדי האלכוהול הדליק ששימש לחיטוי ורחיצה, נכוותה התובעת כוויות קשות בדרגה 2 ו-3 בבית החזה, בכתף ובבית השחי.

מקורו של הניצוץ היה במכשיר הדיאתרמיה, המשמש לעצירת דימום ולצריבת רקמות באמצעות זרם חשמלי בעוצמה גבוהה. עם זאת, ברשומה הרפואית נכתב כי האישה נכוותה מכרית חימום.

עוד בוואלה!NEWS:
שני ילדים במצב קשה אחרי שטבעו בבריכות באילת ובראשון לציון
עלייה של 50% בעבירות הסמים בצה"ל, אסירים ישנו על הרצפה
"מאבק הנכבש והמדוכא": נמשכת המחאה נגד הזנה בכפייה

חדר ניתוח. רויטרס
"טרגדיה קשה לתובעת"/רויטרס

בכתב התביעה שהוגש על ידי עו"ד ענת גינזבורג נכתב: "תביעה זו עניינה רשלנות רפואית ממדרגה ראשונה, מחרידה ומזוויעה, שגרמה טרגדיה קשה לתובעת. התובעת נשרפה, פשוטו כמשמעו, עקב מחדליהם, פזיזותם או רשלנותם הקשה של הנתבעים". בכתב התביעה מצוין כי צילומי גופה של התובעת לאחר הכוויה מחרידים כל כך, עד שיוגשו לעיון השופטים בלבד כשהם במעטפה סגורה.

כתוצאה מהאירוע, נולד בנה של התובעת טרם המועד הצפוי ללידתו והועבר לפגייה. לאור הכוויות הקשות, האישה לא יכלה לשכב ונאסר עליה להניק את תינוקה. לדבריה, את כל חודשי חייו הראשונים של בנה העביר בטיפולים, וכיום היא איננה מסוגלת ללבוש בגדים חשופים או לחשוף את גופה לשמש.

מבית החולים אסף הרופא נמסר: "כתב התביעה התקבל, אנו לומדים אותו ונגיב כמקובל בבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully