וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה: איני זוכר מנהיג שהתערב בפוליטיקה האמריקנית כמו נתניהו

בריאיון לרשת CNN, שיתפרסם היום במלואו, טען נשיא ארה"ב כי היחסים עם ישראל הדוקים, אך "נתניהו טועה בהנחות המוצא שלו" ביחס להסכם הגרעין. לדבריו, "אם אני צודק, גם ישראל תרוויח מכך"

צילום: רשת CNN, עריכה: גדי וינסטוק

נשיא ארצות הברית ברק אובמה טוען כי הוא לא זוכר התערבות של מנהיג של מדינה זרה בפוליטיקה האמריקנית כפי שעושה ראש הממשלה בנימין נתניהו. בריאיון לרשת CNN, שצפוי להתפרסם היום (ראשון) במלואו, טען הנשיא כי נתניהו טועה בהתנגדותו להסכם הגרעין שנחתם עם איראן.

"נתניהו התערב בכל העוצמה במדיניות החוץ של ארצות הברית", אמר המראיין פריד זכריה לאובמה ושאל: "האם אתה זוכר מקרה שבו מנהיג של מדינה זרה פעל בצורה דומה לכך?". אובמה התחמק מעט ואמר: "אני אשאיר לך לשאול את השאלה את ראש הממשלה נתניהו". ואולם, הוא הדגיש כי הוא לא זוכר דבר דומה לכך שהיה בעבר.

"ברור שהיחסים בין ארצות הברית לישראל הם הדוקים", הדגיש אובמה. "המדיניות שלי משקפת זאת". עם זאת, הנשיא האמריקני טען כי ביחס להסכם הגרעין, נתניהו טועה. "אני יכול להראות שהנחות המוצא שלו לא נכונות", הוסיף. "אם אני צודק בטיעון שלי שזו הדרך הטובה ביותר למנוע מאיראן נשק גרעיני, אז זה לא רק טוב לארצות הברית, אלא גם לישראל".

(עדכון ראשון: 23:30)

ברק אובמה  ובנימין נתניהו. AP
"ראש הממשלה טועה. אובמה ונתניהו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully