וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורע לב: צפו בתגובת האב שגילה כי בתו בת ה-13 עובדת בזנות

9.8.2015 / 11:31

גבר ששם לב שבתו הצעירה החלה להתנהג בצורה מוזרה, החליט לבדוק את הסמארטפון שלה, ונחרד לגלות שם הודעות מהן הבין שמספר מבוגרים שסחרו בנערות דירדרו אותה לעסוק בזנות

עריכה: גדי וינסטוק

גונג, גבר סיני שמתגורר בעיר שנג'ן, התעורר בוקר אחד לסיוט של כל הורה וגילה כי בתו בתו בת ה-13, קסיוקינג, עובדת בזנות. הכל התחיל כשהילדה החלה להתנהג בצורה מוזרה. "כל דבר הטריד אותה והיא הייתה עצבנית מאוד. לאחרונה היא הייתה יוצאת מהבית ולא חוזרת גם כשאשתי או אני היינו מתקשרים אליה ואומרים לה לעשות זאת. היא סירבה לדבר איתנו ולהסביר מה לא בסדר", סיפר גונג. אחרי ששם לב לכך שבתו התחילה להשתמש באיפור כבד ולהעלם מהבית ללילות שלמים מבלי לספק הסברים על מקום הימצאה, הוא החליט לפתוח בחקירה משלו.

האב לקח את הסמארטפון של בתו, ונחרד לגלות שקבוצת מבוגרים שסחרו בילדות צעירות פיתו את קסיוקינג להצטרף למעגל הזנות. הבת החליפה הודעות בתוכנת המסרים WeChat עם אישה בשם ג'ין שיצרה עמה קשר, ואף ייעצה לה בנוגע לסכומי הכסף שעליה לגבות במפגשים עם גברים מבוגרים.

אב גילה שבתו הקטנה נמכרה לזנות. דיילי מייל, צילום מסך
החדר בו נהגה הילדה להיפגש עם לקוחות/צילום מסך, דיילי מייל

על פי הדיווח ש"דיילי מייל", גונג התקשר למשטרה, שם אמרו לו לקבוע פגישה עם ג'ין והמנהל של הקבוצה. הפגישה התקיימה בבית מלון, אבל במקום גונג פגשו השניים בשוטרים שעצרו אותם. אחרי שנחקרו, התברר שהסיפור זוועתי עוד יותר ובין ארבע לעשר בנות מחטיבת הביניים בה למדה קסיוקינג נסחרו על ידי השניים. הנערה סיפרה לשוטרים שקיבלה 45 דולרים למפגש, ואף גבר שאנס אותה לא שאל לגילה. בחודש מאי האחרון המשטרה עצרה חמישה מעורבים נוספים בקבוצה שסחרה בנערות, וגילתה שפעלו באפליקציית המסרים בצורה שיטתית כדי לפתות ילדות ונערות. החקירה בעניין עדיין נמשכת.

  • עוד באותו נושא:
  • סין
  • זנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully