וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסית נגד הקהילה הגאה שבירך על רצח שירה בנקי מואשם בהסתה

6.8.2015 / 19:16

גלעד קליינר מואשם בעבירות של הסתה לאלימות ולטרור. הוא מואשם שכתב בפייסבוק דברי הסתה והפר את תנאי שחרורו כששלח מסרון ובו הביע שמחה על הרצח במצעד הגאווה. "בעד המשך ליבוי השנאה"

צילום: יהושע בריינר, עריכה: מתן חדד

כתב אישום הוגש היום (חמישי) לבית המשפט השלום באשדוד נגד גלעד קליינר, תושב קריית מלאכי בן 41, בגין הסתה לאלימות ולטרור, וכן בגין איסור פרסום הסתה לגזענות. קליינר נעצר בתחילת השבוע והוא מואשם שהפיץ הודעה שבה בירך על מותה של שירה בנקי, שנרצחה במצעד הגאווה בירושלים. היה זה מעצרו השני של קליינר, שכתב ביום שישי דברי הסתה נגד הקהילה הגאה לאחר הדקירה ובכך הפר את תנאי שחרורו. הפרקליטות ביקשה לעצור את קליינר עד תום ההליכים.

מכתב האישום, שאושר על ידי היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין על פי המלצת פרקליט המדינה שי ניצן, עולה כי לאחר הפיגוע במצעד הגאווה כתב קליינר בפייסבוק שלו: "ישי שליסל, אם כבר החלטת לדקור בפעם השנייה ועוד זמן קצר אחרי שהשתחררת מעשר שנות מאסר, לא יכלת לעשות הפעם עבודה קצת יותר יעילה? לצערי אתה עכשיו לא הולך להשתחרר כל כך מהר, אז לפחות היית מצליח להרוג כמה מהסוטים הארורים האלה. חבל. צריך לקוות שלפחות אחד משני הפצועים קשה ימות, למרות שממה שאמרו בחדשות זה לא נראה ככה".

לקריאה נוספת:
ניצב אדרי עדכן את הוריה של שירה בנקי על הבדיקה המשטרתית
אמו של שליסל: מצטערים בפני משפחת בנקי על רצח שירה
הוארך מעצרו של המסית נגד הקהילה: "מותר לשמוח על רצח"

המסית נגד הקהילה נעצר שוב: "מותר להביע שמחה על רצח". צילום מסך
"אני נהנה מהידיעה שהמדינה בוערת ושהכל מתרסק לרסיסים". קליינר/צילום מסך

כמה ימים לאחר מכן הוסיף קליינר והעלה לעמוד הפייסבוק שלו פרסומים בעלי תוכן דומה. בעקבות הפרסום נעצר קליינר ושוחרר בתנאי מעצר בית בביתו, שכללו איסור פרסום כלשהו ברשת חברתית כלשהי. למרות זאת, שלח קלינר מסרון לקבוצת תפוצה של כמאה אנשים לאחר מותה של שירה בנקי. "באבוד רשעים רינה! קיבלתי בשמחה רבה את הידיעה מהשעה האחרונה על מותה של אחת הפצועות מהדקירה במצעד התועבה ביום חמישי האחרון", כתב.

עוד עולה מכתב האישום כי באותו יום פרסם קליינר פרסום נוסף, שיש בו כדי להסית לאלימות, ובכך המשיך להפר את תנאי מעצרו. קליינר מואשם כי שלח מסרון נוסף באותה קבוצה בעלת תפוצה רחבה וכתב: "אני יושב לי כאן עכשיו במעצר בית בחדרי הממוזג והאמת שאני די נהנה מהידיעה שהמדינה בוערת ושכל מה שנוהגים לכנות 'המרקם העדין' מתרסק כאן לרסיסים. כעת יש להתפלל כמובן למותם המידי של הורי התינוק הערבי ואין מבחינתי שום בושה לומר בריש גלי שאני בהחלט בעד המשך ליבוי השנאה (כן שנאה!) ושלהוב היצרים מול הקבוצות הללו (להטב"ים, ערבים וכמובן המסתננים הפושעים מאריתריאה וסודן שהפכו את חיינו לגיהינום), ולמי שזה לא מוצא חן בעיניו – אני מזכיר שיש כאן חופש ביטוי. אז רובי ריבלין ויעל גרמן - תתפוצצו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully