וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצועה מהברנוער: "רוצה שיכירו גם בנו כנפגעי פעולות איבה"

נציגי הקהילה עדיין המומים מהאירוע במצעד הגאווה בירושלים. יו"ר האגודה לשעבר: "אני מרגיש את האפליה והאלימות בכל יום", אנה שילנסקי שנפצעה בבר נוער לפני 6 שנים: "חיה מאז בפחד תמידי". דיון באולפן וואלה!NEWS

עריכה: ניר חן

אנה שילנסקי, שנפצעה לפני שש שנים בפיגוע בברנוער, ושי דויטש, היו"ר הקודם של האגודה למען הלהט"ב בישראל, הגיעו לאולפן וואלה! NEWS והתייחסו לתחושותיהם, שש שנים לאחר אותו אירוע. "אני נמצאת במצב דרוך מאז האירוע", סיפרה שילנסקי, "ונמצאת בפחד תמידי. זאת פוסט טראומה לכל דבר. אני רוצה שיכירו בנו כנפגעי פעולות איבה, כמו שהובטח לנו לפני 6 שנים".

דויטש התייחס לפוליטיקאים שהגיעו לעצרת נגד השנאה בגן מאיר: "הקהילה עברה מהפכה בשנים האחרונות ביחס של הפוליטיקאים וכולם רוצים לקחת חלק. גם בימין", הוא אומר, "אבל על אף ההבטחות, מעשים אין הרבה. אתמול כולם חתמו על ההצהרה שיקדמו את הדברים, אבל האמונה שלי המערכת הפוליטית היא קטנה".

"הקהילה פגועה", הוסיף דויטש. "לא מהדקירות, אלא ממה שהוביל לשם. יש כאן אווירה ציבורית שהובילה לזה. הקהילה סובלת מאלימות ואפליה בכל יום נתון. הקהילה מותקפת על בסיס יומי, ואי אפשר לנתק את הרצון של שר החינוך לנאום כשחבר כנסת שלו קורא לנו מצעד הבהמות. אני קורא להידברות בין הצדדים. זאת הדרך הנכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully