וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי רכבות סטו מהמסילה בשל השיטפונות הכבדים בהודו: 24 נהרגו

הרכבות חצו גשר מעל נהר מאצ'אק שבמרכז המדינה, אשר עלה על גדותיו במהירות וגרם להן לסטות מהמסילה. ראש הממשלה מודי: "התאונה מצערת ביותר והכאב עמוק". עשרות אלפי בני אדם נמלטו מבתיהם בשל השיטפונות הכבדים

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

לפחות 24 בני אדם נהרגו הלילה (רביעי) לאחר ששתי רכבות נוסעים סטו מהמסילה במדינת מאדהיה פראדש שבמרכז הודו, במרווח של דקות אחת מהשנייה. זאת, בשל השיטפונות הכבדים הפוקדים את האזור. יותר מ-300 בני אדם נוספים חולצו וחלקם נזקקו לטיפול רפואי.

הרכבות חצו גשר קטן מעל נהר מאצ'אק אשר עלה על גדותיו, כ-950 קילומטרים מדרום לבירה ניו דלהי. גורם בחברת הרכבות של הודו אמר כי רק עשר דקות לפני התאונה חצתה את המקום רכבת ללא כל בעיה, אך בזמן זה הציפו מי הנהר את המסילה והובילו לתאונה הקטלנית.

צוותי החילוץ שהגיעו למקום התקשו לחלץ את הנוסעים בשל החשכה. גורם רשמי במדינה אמר כי עובדי הרכבת יחלו בקרוב להסיר את הקרונות מהמסילה כך שתנועת הרכבות תוכל לשוב לסדרה. ראש הממשלה נרנדרה מודי כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "התאונה מצערת ביותר והכאב עמוק בשל האנשים שאיבדו את חייהם"

התנגשות בין שתי רכבות במרכז הודו, אוגוסט 2015. רויטרס
זירת האירוע, הלילה/רויטרס

בגשמי המונסון הכבדים הפוקדים את המדינה בשבוע האחרון. נהרגו עד כה יותר מ-100 בני אדם במערב ובמזרח המדינה. נהרות רבים עלו על גדותיהם ושטחים גדולים הוצפו ואילצו עשרות אלפי בני אדם למצוא מחסה במקלטים שהקימה הממשלה. יותר מ-23 מיליון בני אדם משתמשים ברכבת מידי יום בהודו, אך חלקים נרחבים מהתשתיות אינם מתוחזקות ותאונות קורות פעמים רבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully