וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרב ביקש להתפשט, לשים חלוק - ואז נגע במקומות אינטימיים"

5.8.2015 / 12:33

רב מהתנחלות בבנימין חשוד כי ביצע מעשים מגונים בנשים שהגיעו אליו לטיפול לצורך מציאת זיווג. עד כה הוגשו נגדו שתי תלונות, אך החשד הוא שהטריד נשים נוספות. הוא נחקר ונשלח למעצר בית של חמישה ימים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרב החשוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

רב קהילה באחת ההתנחלויות בשטח המועצה האזורית בנימין נחקר בחשד שביצע מעשים מגונים בכמה נשים שהגיעו עליו לטיפול. ההחקירה החלה לאחר שבשבועות האחרונים טענו שתי נשים להטרדה מצד הרב במהלך טיפול למציאת זיווג. מתלונתן עולה כי במהלך הטיפול המבוקש ביקש מהן הרב להתפשט וללבוש חלוק. לאחר מכן, כך נטען, ביקש לכרוך חבל סביבן ותוך כדי נגע באזורים אינטימיים בגופן.

במשטרה חושדים כי הרב ביצע מעשים דומים נגד ארבע נשים נוספות. אתמול (שלישי) הוא הובא לחקירה בתחנת בנימין לחקירה והודה בחלק מהחשדות המיוחסים לו. בסוף החקירה הוא שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים למשך חמישה ימים.

"מדובר ברב של קהילה חשובה. הוא רב מכובד מאוד", אמר אחד ממכריו של הרב. "הבשורה הכתה אותנו בהלם. לא ידענו שום דבר על תלונות כאלה, ואנחנו מחכים לסיום החקירה. כולנו תקווה שהוא יצא נקי מחשדות אלו". המכר, המתגורר באותו יישוב שבו גר הרב, הוסיף: "לפני מה שאנחנו מבינים לא מדובר במתלוננות מהיישוב. לרב יש קבלת קהל גם במקומות אחרים בארץ".

עוד ידיעות משפט ופלילים:
התחזתה לנערה ברשת: תוך שניות הגיעו פדופילים
בזכות המדובב: נעצרו מחדש חשודים ברצח צעיר בתל אביב
עוקץ הטיסות: הוארך מעצר "סוכנת הנסיעות" שהונתה לקוחות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully