וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלדנית בית המשפט סיימה משמרת – השופט תפס את מקומה

5.8.2015 / 10:04

במהלך הדיון בהארכת מעצר החשוד בהסתה נגד הקהילה הגאה, הפתיע השופט אמיר דהאן את הנוכחים כאשר התיישב בכיסא הקלדנית והחל להקליד את ההחלטה כדי לא לעכב את הנוכחים. "לפרגן לו על רצונו לייעל את הדיון"

צילום: יהושע בריינר, עריכה: מתן חדד

(הארכת מעצרו של גלעד קליינר בבית משפט השלום באשקלון, אתמול)

בבית משפט השלום באשקלון הוארך אתמול (שלישי) מעצרו של גלעד קליינר, שנעצר בחשד להסתה לאחר שכתב הודעות תמיכה ברצח הנערה שירה בנקי במצעד הגאווה בירושלים. בטרם מסר השופט את החלטתו התרחש אירוע חריג באולם הדיונים – קלדנית בית המשפט נאלצה לעזוב, והשופט, שלא רצה לעכב את הנוכחים, החליט לתפוס את מקומה.

הדיון התחיל בסביבות השעה 17:40 והתנהל כסדרו, כשבאולם נציגי משטרה, סנגורו של החשוד וכלי תקשורת רבים. עם זאת, אחרי כ-20 דקות סיימה הקלדנית שהיא סיימה את המשמרת שלה והודיעה שהיא מוכרחה ללכת הביתה. בשלב זה, לתדהמת הנוכחים, קם השופט אמיר דהאן מכיסאו ועבר לשבת בכיסא הקלדנית שהתפנה.

עוד בוואלה! NEWS:
אובמה: אם הסכם הגרעין ייכשל, נידרדר למלחמה עם איראן
השיחות בין דרעי לכחלון נקלעו למבוי סתום: "יצביע נגד התקציב"
ריבלין: רגע לפני שקוראים "נאצי" - לזכור שבצד השני יש בן אדם

השופט אמיר דהאן, שופט בית משפט השלום אשקלון. אתר הרשות השופטת, אתר רשמי
" אסור לעכב דין". השופט אמיר דהאן/אתר רשמי, אתר הרשות השופטת

השופט, שראה את ההפתעה על פניהם של הנוכחים, הסביר כי אסור לעכב דין ולהטריח את הנוכחים והחל להקליד את ההחלטה. לאחר חצי שעה הוזעקה קלדנית אחרת אל האולם, והסדר שב לכנו. "השופט עשה מעשה ראוי. האמת היא שהוא הראה שליטה מוחלטת בהקלדה מהירה אף שזה לא קל בכלל", אמר אחד העיתונאים באולם.

גם סנגורו של החשוד, עו"ד איתמר בן גביר, הביע התפעלות ממעשה השופט ואמר כי אינו זוכר מקרה דומה בעבר. "אף על פי שהוא יחסית החמיר עם מרשי, צריך לפרגן לו על רצונו לייעל את הדיון ולמנוע המתנה מיותרת. נדירים המקרים הללו, ומבחינה הזאת התנהלותו של השופט ראויה לכל שבח", אמר עו"ד בן גביר.

לפניות לכתב: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully