וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | תיעוד מהאש: כבאים חילצו כלב מבית בוער

5.8.2015 / 9:55

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

הממשלה צפויה לאשר היום את תקציב המדינה לשנים 2016-2015. השרים בנט ודרעי צפויים להצביע נגד. בחודש הבא יגיע התקציב למליאת הכנסת, שצריכה לאשר אותו סופית עד 19 בנובמבר.

גל החום הקטלני: מתחקיר ראשוני שנערך בצה"ל על מותו של טוראי דן סלע אתמול כתוצאה מהתייבשות, עולה שמהנתונים שקיבלו המפקדים, לא הייתה סיבה לבטל את הסיור בעיר העתיקה. הלווייתו של סלע תיערך הערב בשעה 18:00 בבית העלמין בעפולה.

הסכם הגרעין עם איראן אינו מושלם, אבל הוא טוב מאוד לביטחון הלאומי של ארצות הברית ושל ישראל - כך אמר נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, בשיחה שערך אמש עם מנהיגי ארגונים יהודיים במדינתו. אובמה הדגיש כי הוא מוכן לדון עם ראש הממשלה נתניהו בחבילת סיוע ביטחוני נרחבת לישראל.

בקליפורניה משתוללות בשבועות האחרונים שריפות ענק בגלל החום הכבד. כבאי משירותי הכיבוי של סן ברנרדינו תיעד טיפול בשריפה כזו מנקודת מבטו. כשהכבאים הגיעו למקום הם מצאו שבני המשפחה שוהים מחוץ למבנה ונכנסו פנימה לבדוק אם יש עוד מישהו בפנים. למרבה המזל, הם הוציאו משם את הכלב של המשפחה ואיחדו אותו מחדש עם בעליו.

תחזית מזג האוויר: היום יוסיף להיות חם מהממוצע עד שרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully