וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות המדובב: נעצרו מחדש חשודים ברצח צעיר בתל אביב

4.8.2015 / 19:27

לפני כחצי שנה נרצח אזרח זר בתל אביב בידי אדם שנמלט מהמקום במונית. הנהג ושלושה אחרים נעצרו אולם שוחררו מחוסר ראיות. מדובב שהוצמד לנהג, והתחבב עליו, גרם לו לחשוף את זהות החשוד ברצח, שהפליל גם את האחרים. דיווח מאולפן וואלה!NEWS

עריכה: גדי וינסטוק

יותר מחצי שנה אחרי הרצח של בנימין גברהזגבייר, בן 21 אזרח אריתראה, עצרה המשטרה לפנות בוקר (שלישי) ארבעה חשודים במעשה, תושבי רמלה ולוד. האיש נרצח בידי אדם שדקר אותו וברח מהמקום באמצעות מונית. המעצר התאפשר הודות לתרגיל חקירה שבו הופלל לכאורה הנהג בידי מדובב של המשטרה. נהג המונית בליאל אלבנא מלוד חשף למעשה מי היה זה שדקר את גברהזגבייר, וקשר את האחרים לרצח.

הרצח אירע ב-17 בינואר השנה, לפנות בוקר, ברחוב המסגר בתל אביב. הצעיר האריתראי שהיה שיכור חסם את הכביש ומנע מכלי הרכב לעבור. מהחקירה המנוהלת בצח"מ מרחב יפתח עלה חשד כי אחד מיושבי המונית, שדרכה נחסמה, שלף סכין ודקר למוות את הצעיר. מיד אחר כך נמלטה המונית עם הרוצח מהזירה.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS
צעיר בן 18 מת ממכת חום במהלך סיור בירושלים
הרצח בכפר דומא: המשטרה מבקשת את עזרת הציבור באיתור המחבלים
"בפעמים הראשונות שהגעתי לכנסת אחרי הגירוש רציתי פשוט להקיא"

ניתן מאפריקה נרצח בדרום תל אביב, ינואר 2015. ראובן קסטרו
זירת הרצח בתל אביב, ינואר השנה/ראובן קסטרו

החוקרים בחנו את מצלמות התנועה ואת מצלמות האבטחה באזור, בנתיבי איילון ובאתרים נוספים, זאת לצד פעולות חקירה נוספות. הודות לכך הם הצליחו לשים ידיהם על הנהג ועל שלושה צעירים מרמלה ולוד, שנעצרו לפני כמה חודשים בחשד למעורבות ברצח. לאחר מספר ימי חקירה ומעצר שוחררו הארבעה בשל חוסר ראיות. בימים האחרונים חלה התפתחות דרמטית בחקירה, שבעקבותיה החליטו החוקרים בצעד נדיר לשוב ולעצור מחדש את ארבעת החשודים.

לוואלה! NEWS נודע כי לאחר שהחשודים שוחררו, החליטו במשטרת תל אביב לרכז מאמץ על נהג המונית, שהוא לכאורה החוליה החלשה בסיפור הזה. עוד הבינו כי במונית היה אדם חמישי, שהוא ככל הנראה הרוצח שאחז בסכין ודקר למוות את הצעיר. במשטרה החליטו להפעיל מדובב, עבריין לשעבר שחצה את הקווים. סיפור הכיסוי היה שמדובר בסוחר סמים. המדובב הפך ללקוח קבוע במונית של החשוד אשר סבר כי הוא מסיע אותו לעסקאות סמים ולבילוים עם יצאניות. כך זה נמשך חודשים, ובין השניים נוצרה חברות, שבמהלכה אף ביקרו השניים, כך לפי סנגוריהם, אצל זונות.

בין היתר הזמין המדובב את נהג המונית למלון באילת, וגם שם - לטענת עו"ד יוסי פרינטי, המייצג את החשוד העיקרי יוסף אל עביד, כלל האירוע מפגש עם יצאניות ועם מדובב נוסף אשר התחזה לחברו הקרוב של המדובב העיקרי. במהלך הבילוי חשף נהג המונית את זהותו של החשוד המרכזי ברצח וכן קשר, לטענת המשטרה, את שלושת החשודים האחרים.
במשטרה סבורים כי הארבעה, יחד עם נהג המונית, היו מעורבים ברצח של הצעיר. בית המשפט בתל אביב האריך את מעצר כל החשודים עד יום ראשון.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully