וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חובש נפצע בפיגוע התבערה וטיפל בפצועה: "אחרי שטיפלתי בה התעלפתי"

4.8.2015 / 13:21

דביר עדני, מתנדב באיחוד הצלה, נפצע מהידרדרות כלי הרכב שנפגע מבקבוק תבערה אמש בירושלים. למרות זאת, הוא הגיש עזרה לצעירה שנשרפה. "ממטפל הפכתי למטופל", שחזר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

דביר עדני, מתנדב באיחוד הצלה, הוא אחד משלושת הפצועים כתוצאה מהשלכת בקבוק התבערה אמש (שני) לעבר כלי רכב באזור בית חנינא שבמזרח ירושלים. עדני נפצע לאחר שכלי הרכב הבוער הידרדר לאחור ופגע במכוניתו. על אף שנפצע באורח קל, עדני נחלץ לטפל בפצועה, הצעירה בת ה-27 שנפצעה באורח בינוני ומאושפזת עם כוויות בכ-25% מגופה.

"לפתע שמתי לב שרכב שנוסע לפני בנתיב שלי בוער, במהלך העלייה", שחזר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS. "לא הספקתי להבין מה קורה, הרכב הידרדר לכיווני ונפגעתי מהרכב הבוער שנכנס ברכב שלי. אחרי כמה שניות הבנתי שמדובר באירוע חבלני. התכופפתי ונשמעו קולות פיצוץ ואז לקחתי את תיק הציוד הרפואי שלי, כמתנדב באיחוד הצלה, וניגשתי לטפל בפצועה שנשרפה כתוצאה מזריקת בקבוק התבערה".

לקריאה נוספת:
חייל נפצע כשהציל את נפגעי הפיגוע: "אין פחד ברגעים האלה"

IFB דביר עדני, נפצע מבקבוק התבערה שהושלך אתמול. מערכת וואלה!
"ממטפל הפכתי למטופל". דביר עדני, החובש שנפצע וטיפל בפצועה/מערכת וואלה!

עדני סיפר כי הפצועה סבלה מכוויות ברגליה והוא חבש אותה בתחבושות מיוחדות שהיו בתיק ההצלה הרפואי שלו. במקביל, סיפר, הזעיק באמצעות רשת הקשר שלו את כוחות ההצלה. לדבריו, הוא היה מאוד דרוך ורק לאחר שהגיעו כוחות ההצלה הוא הרשה לעצמו לקרוס. "כשהגיעו אמבולנסים למקום מצאתי את עצמי מעולף, וממטפל הפכתי למטופל. פוניתי לבית החולים ושוחררתי לאחר כמה שעות כשמצבי טוב".

הוא הוסיף כי טרם שחרורו הוא הלך לבקר את הפצועה בבית החולים וכי בכוונתו לשמור עמה על קשר. "כחובש בארגון הצלה זה לא האירוע החבלני הראשון שאני מטפל בו, אבל כשאתה בתוך הסיטואציה זה כבר משהו אחר שלא הייתי מוכן אליו", אמר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
בקבוקי תבערה הושלכו לעבר רכבים בבית חנינא בירושלים, 3 באוגוסט 2015. קבוצת מדברים תקשורת, מערכת וואלה! NEWS
כלי הרכב שעלה באש בירושלים, אמש/מערכת וואלה! NEWS, קבוצת מדברים תקשורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully