וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: מורה שניצחה בשעשועון תרמה הכסף לתלמידיה

4.8.2015 / 10:42

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

הצעירה שנפצעה אתמול בינוני מבקבוק תבערה שנזרק לעבר רכבה בשכונת בית חנינא בירושלים עדיין מאושפזת בבית החולים. דוד דומנסקי, חייל צה"ל, שנפצע אף הוא באירוע, סיפר אמש לוואלה! NEWS כי רץ להגיש עזרה לפצועים לאחר שהבחין ברכב הבוער. הוא שוחרר הלילה מבית החולים.

שר האנרגיה של ארה"ב, ארנסט מוניז, משוכנע שהסכם הגרעין בין איראן למעצמות, שיעלה בחודש הבא להצבעה בקונגרס האמריקני, הוא הסכם טוב לישראל. "אם הייתי ישראלי הייתי תומך בהסכם הזה, ולהבנתי יש לא מעט שאכן תומכים בו", אמר מוניז אמש בשיחה עם כתבים.

מנהל התכנון מציע להפחית את המרחק מקו החוף שבו אסורה הבנייה מ-100 מטרים ל-30 בלבד, במהלך שגורר ביקורת חריפה מצד ארגוני סביבה. אתמול הודיע המנהל כי ההצעה תוגש כבר בשבוע הבא לאישור הוועדה לנושאים תכנוניים עקרוניים, הכפופה למועצה הארצית לתכנון ובנייה.

מורה אוסטרלית ריגשה מדינה שלמה כשהחליטה לתרום את כספי הזכייה שלה משעשועון שבו השתתפה, 20 אלף דולרים, לקניית נעליים חדשות עבור תלמידיה. חברת בלנדסטון, ששמעה על כוונתה של המורה, החליטה לעשות מעשה ולתרום את הנעליים עבור התלמידים, ובכך לתת למורה לשמור את כספי הזכייה. כך או כך, הילדים המאושרים זכו לנעליים חדשות.

תחזית מזג האוויר: היום יוסיף להיות חם מהממוצע עד שרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully