וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקטל בכבישים: רוכב אופנוע נהרג ליד גדרה - הרוג שלישי ביממה

4.8.2015 / 2:11

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי רוכב האופנוע ניסה ככל הנראה לחמוק מרכב שהגיע ממולו, סטה מהכביש והתנגש במעקה. צוותי מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו. מוקדם יותר נהרגו שני צעירים בתאונה בין מצפה רמון לאילת

צילום: חטיבת דוברות המשטרה

(התאונה הקטלנית שאירעה בדרך לאילת, אמש)

רוכב אופנוע בשנות ה-20 לחייו נהרג הלילה (שלישי) לאחר שהתנגש במעקה בטיחות בכביש 3933, כביש פנימי בין היישוב חפץ חיים לכביש 40, בסמוך למחלף גדרה. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הצעיר ניסה ככל הנראה לחמוק מרכב שהגיע ממולו, סטה מהכביש והתנגש במעקה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות החייאה, אך כעבור זמן קצר נאלצו לקבוע את מותו.

מדובר באדם השלישי שנהרג בתאונות דרכים ביממה האחרונה. אמש נהרגו שני בני אדם וחמישה נוספים נפצעו בתאונה חזיתית בכביש 40, בקטע בין מצפה רמון לאילת. כתוצאה מהתנגשות התהפך אחד מכלי הרכב ועלה באש. שני ההרוגים, בשנות ה-20 לחייהם, נשרפו למוות לאחר שנלכדו בכלי הרכב. שתי נשים, בנות 60 ו-34, נפצעו באורח קשה ושלושה נפצעו באורח בינוני, בהם גבר כבן 65. כוחות משטרה ומגן דוד הוקפצו למקום, וכן הוזנק מסוק מד"א לסייע בפינוי הפצועים.

עוד כתבות בנושא:
תאונה קטלנית בדרך לאילת: שניים נהרגו, חמישה נפצעו
"פגע וברח" בנתיבי איילון: רוכב קטנוע נפצע בינוני

תאונה קטלנית בכביש 40, בין מצפה רמון לאילת, 8 באוגוסט 2015. דוברת כבאות והצלה נגב, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה הקטלנית בין מצפה רמון לאילת, אמש/מערכת וואלה! NEWS, דוברת כבאות והצלה נגב

בנוסף, רוכב קטנוע נפצע אמש באורח בינוני בתאונת פגע וברח בכביש 20, נתיבי איילון, במחלף קיבוץ גלויות. מחקירה ראשונית עולה כי רוכב האופנוע התנגש מאחור במכונית מסוג מאזדה 3, ונהג המכונית שנפגע בתאונה עזב את הזירה. רוכב הקטנוע פונה לבית החולים איכילוב שבתל אביב. הנהג שנמלט טרם נתפס ואגף התנועה של משטרת ישראל מבקש מהנהג להסגיר עצמו.

מנתוני עמותת "אור ירוק" עולה כי מתחילת השנה נהרגו 207 בני אדם בתאונות דרכים. זאת, לעומת 182 בני אדם שנהרגו בתקופה המקבילה בשנה שעברה – עלייה של 25 הרוגים. "מדינת ישראל נמצאת במצב חירום לאומי וקולו של השר לבטיחות בדרכים לא נשמע", אמר מנכ"ל העמותה שמואל אבואב.. "זו השנה השלישית ברציפות שנרשמת עלייה חדה במספר ההרוגים בכבישים, נתון עגום שמצביע על כישלונה של הממשלה ביעד שהיא עצמה הציבה - ירידה של 5% בכל שנה במספר ההרוגים. זו התוצאה הישירה בקיצוץ של משרד התחבורה בתקציבים המופנים לבטיחות בדרכים. השר שאחראי על הבטיחות בדרכים חייב לרכז את כל הגורמים שעוסקים בתחום ולהכין תכנית שתחזיר את ישראל למצב של ירידה במספר ההרוגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully