וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה קטלנית בדרך לאילת: שניים נהרגו, חמישה נפצעו

3.8.2015 / 19:33

שני כלי רכב התנגשו חזיתית בכביש 40, בין מצפה רמון לאילת. אחד ההרוגים, צעיר בשנות ה-20 לחייו, נשרף למוות לאחר שנלכד ברכב הבוער. בין הפצועים: שתיים קשה ושלושה במצב בינוני. מסוק מד"א הוזנק

צילום: חטיבת דוברות המשטרה

שני בני אדם נהרגו ועוד חמישה נפצעו הערב (שני) בתאונה דרכים חזיתית בכביש 40, בקטע בין מצפה רמון לאילת. מדיווח ראשוני עולה כי כתוצאה מהמפגש ביניהם התהפך אחד מכלי הרכב ועלה באש. אחד ההרוגים, בשנות ה-20 לחייו, נשרף למוות לאחר שנלכד בכלי הרכב שבו היו שלושה צעירים. בין הפצועים, שתי נשים, בנות 60 ו-34, ושלושה במצב בינוני, בהם גבר כבן 65. כוחות משטרה ומגן דוד הוקפצו למקום, וכן הוזנק מסוק מד"א לסייע בפינוי הפצועים.

בשעה 18:51 התקבל דיווח על תאונה בין שני כלי רכב, 11 קילומטרים דרומית למצפה רמון. מותו של אחד הרוגים נקבע במקום. בין הפצועים ישנם לכודים בכלי הרכב. צוותים פועלים במקום לחילוצם ולכיבוי השריפה. בתאונה לא מעורבים ילדים.

תאונה קטלנית בכביש 40, בין מצפה רמון לאילת, 8 באוגוסט 2015. דוברת כבאות והצלה נגב, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה/מערכת וואלה! NEWS, דוברת כבאות והצלה נגב

פרמדיק של מד"א ברק ויטינברג והחובשים הבכירים במד"א עופר וינגרטן ואלכס בוהדנה שהגיעו למקום התאונה סיפרו: "המראה היה קשה מאוד. ראינו שמדובר בתאונה בין שני כלי רכב. אחד הרכבים היה הפוך על הגג ועלה באש. בתוך הרכב נלכדו שני צעירים ומחוץ לרכבים היו חמישה פצועים נוספים. הענקנו לפצועים טיפול רפואי ראשוני בשטח ולאחר שייצבנו את מצבם בסיוע כוחות נוספים שלנו ובעזרת הצוות של מסוק מד"א שנחת בסמוך, העברנו את שתי הנשים שנפצעו קשה למסוק ואת שלושת הפצועים הנוספים פינינו באמבולנסים שלנו לבית החולים".

פרמדיק מד"א ויטנברג סיכם: "התחושה הייתה קשה, לדעת שברכב הבוער ישנם לכודים ולא ניתן היה להציל אותם. לאחר שהאש כובתה והיה ניתן להתקרב לרכב זיהינו בתוך הרכב שני צעירים כבני 20 ללא רוח חיים וקבענו את מותם במקום".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
תאונה קטלנית בכביש 40, בין מצפה רמון לאילת, 8 באוגוסט 2015. דוברת כבאות והצלה נגב, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה/מערכת וואלה! NEWS, דוברת כבאות והצלה נגב

מנתוני עמותת "אור ירוק" עולה כי מתחילת השנה נהרגו 206 בני אדם בתאונות דרכים. זאת, לעומת 182 בני אדם שנהרגו בתקופה המקבילה בשנה שעברה – עלייה של 24 הרוגים. "מדינת ישראל נמצאת במצב חירום לאומי וקולו של השר לבטיחות בדרכים לא נשמע. זו השנה השלישית ברציפות שנרשמת עלייה חדה במספר ההרוגים בכבישים, נתון עגום שמצביע על כישלונה של הממשלה ביעד שהיא עצמה הציבה - ירידה של 5% בכל שנה במספר ההרוגים. זו התוצאה הישירה בקיצוץ של משרד התחבורה בתקציבים המופנים לבטיחות בדרכים. השר שאחראי על הבטיחות בדרכים חייב לרכז את כל הגורמים שעוסקים בתחום ולהכין תכנית שתחזיר את ישראל למצב של ירידה במספר ההרוגים", אמר מנכ"ל העמותה שמואל אבואב.

תאונה קטלנית בכביש 40, בין מצפה רמון לאילת, 8 באוגוסט 2015. דוברת כבאות והצלה נגב, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה/מערכת וואלה! NEWS, דוברת כבאות והצלה נגב

בשבוע שעבר נהרגו שלושה בני אדם בהתנגשות בין שני כלי רכב בכביש 70, בסמוך לטמרה שבגליל התחתון. צוותי מד"א שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותם של שני גברים כבני 30 ונור שחאדה, תושב הכפר משהד כבן 25. שני בני אדם נוספים פונו לבית החולים רמב"ם שבחיפה כשהם פצועים באורח בינוני, וגבר נוסף כבן 35 פונה למרכז הרפואי לגליל שבנהריה באורח בינוני עד קשה, כשהוא סובל מחבלות חזה ובטן.

כוחות משטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירת נסיבות התאונה. מחקירת המקרה עולה כי מדובר בתאונה חזיתית בין כלי רכב פרטי למונית, מסיבה שאינה ידועה. החשד הוא שהרכב הפרטי סטה מסיבה שאינה ברורה, ייתכן בשל היסח דעת, והתנגש במונית שהגיעה מהכיוון ההפוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully