וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית נתפסה מבריחה קוקאין - רק כי פלירטטה עם השוטרים

4.8.2015 / 10:04

שוטרי משטרת הגבולות באריזונה עצרו דוגמנית שניסתה להבריח קוקאין בשווי 134 אלף דולר. חשדם עלה כשהדוגמנית ניסתה לפלרטט איתם "יותר מדי"

תמונות גולשים

בסרטון - אנט פיקולה מציגה את החיים הטובים שלה באינסטגרם

הדוגמנית המקסיקנית אנט פיקולה רגילה כנראה להיעזר ביופיה כדי להשיג את מה שהיא רוצה - אך תצטרך כנראה לעבוד על כישורי המשחק שלה, עכשיו כשנתפסה מבריחה סמים במעבר הגבול באריזונה - רק כי העלתה את חשדם של השוטרים כשפלירטטה איתם בצורה לא אמינה במיוחד.

השוטרים שלא נפלו בקסמה של הדוגמנית חשבו שפיקולה הייתה "פטפטנית יתר על המידה", מסר דובר משמר הגבול והמכס גארט ריינהרט לסוכנות הידיעות AP. כשפיקולה הגיעה למעבר הגבול ב-19 ביולי קלטו השוטרים שמשהו בפלירטוט שלה נראה חשוד - ולכן החליטו לערוך חיפוש יסודי במרצדס בנץ בה נהגה. בעזרת כלב גישוש הם כוונו היישר לתא סודי במכסה המנוע - שם הוחבאו שישה חפיסות קוקאין במשקל שישה קילוגרמים ששוויים המוערך לא פחות מ-134 אלף דולר.

אנט פיקולה. אינסטגרם, תמונות גולשים
הדוגמנית אנט פיקולה בימים טובים יותר/תמונות גולשים, אינסטגרם

פיקולה נולדה במקסיקו ורק באפריל האחרון קיבלה אזרחות אמריקאית ומתגוררת כעת בפיניקס שבאריזונה. הדוגמנית הגרושה בת ה-39 מעלה תמונות חושניות שלה לפייסבוק ולאינסטגרם ממקומות אקזוטיים ברחבי העולם כולל דובאי, ברזיל ואמסטרדם. בתמונות היא מופיעה בעיקר בביקיני, נהנית מארוחות גורמה ולובשת בגדי מעצבים יוקרתיים.

מכל האושר הזה היא לא תוכל ליהנות עכשיו כששוטרי המכס באריזונה עצרו אותה והסגירו אותה לרשות ההגירה הפדרלית והמחלקה לביטחון המולדת של רשויות המכס. נוסע שהיה עמה ברכב בזמן שנעצרה שוחרר ללא אישומים. אתם רואים? יופי זה לא הכל בחיים! כישרון פלירטוט זה כן.

עוד באותו נושא

דוגמנית ומנחת טלוויזיה עומדת בפני עונש מוות על הברחת סמים

לכתבה המלאה
רכבה של אנט פיקולה והסמים שנמצאו בו. U.S. CUSTOMS AND BORDER CONTROL, צילום מסך
6 חבילות של קוקאין הוסתרו במנוע הרכב של הדוגמנית/צילום מסך, U.S. CUSTOMS AND BORDER CONTROL
אנט פיקולה מציגה גזרה חטובה. אינסטגרם, צילום מסך
פיקולה בתמונה לאינסטוש/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully