וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: לחץ את ידו של המוכר בקיוסק - ושדד אותו באיומי אקדח

3.8.2015 / 12:24

הפרקליטות צפויה להגיש היום כתב אישום נגד עזר אבדייב משדרות בגין שוד מזוין, לאחר ששדד לכאורה 2,000 שקלים ובקבוק אלכוהול ממוכר בקיוסק, חרף ההיכרות בין השניים. אף שתועד בשעת המעשה, הוא מכחיש את המיוחס לו

צילום: צילומי אבטחה, עריכה: יאיר דניאל

ביום חמישי האחרון אירע שוד מזוין בקיוסק בשדרות. בעל הקיוסק לא דיווח למשטרה על האירוע, אולם מידע שקיבל רכז המודיעין של משטרת שדרות הוביל את השוטרים אליו. לאחר שצפו בסרטון מצלמות האבטחה של הקיוסק, התחקו השוטרים אחר זהותו של החשוד במעשה, עזר אבדייב, תושב שדרות המוכר למשטרה, ועצרו אותו.

כשנשאל המוכר מדוע לא התלונן במשטרה, סיפר בעל הקיוסק כי הוא מכיר את השודד ופחד שמא יפגע בו בעקבות תלונתו. ואכן, תיעוד ממצלמות האבטחה במקום הראה בבירור כיצד החשוד נכנס לקיוסק, אומר שלום למוכר ואף לוחץ את ידו, רגעים לפני ששלף אקדח ודרש מהמוכר לתת לו את הכסף מהקופה. הוא נמלט מהמקום כשבידו כ-2,000 שקלים ובקבוק אלכוהול.

עוד ידיעות משפט ופלילים:
שליסל אחרי הדקירה במצעד 2005: "באתי לרצוח בשליחות האל"
תיק החקירה נפתח: תלונה חדשה בגין אונס נגד השוטר "הצייד"
שני שוטרים נפצעו בהתהפכות ניידת במהלך מרדף בשרון

תיעוד: לחץ יד למוכר בקיוסק - ואז שלף אקדח ושדד אותו. מערכת וואלה! NEWS
תיעוד: לחץ יד למוכר בקיוסק - ואז שלף אקדח ושדד אותו/מערכת וואלה! NEWS

יממה לאחר השוד נעצר החשוד בביתו. בחקירתו הכחיש כל מעורבות באירוע, אף שנצפה בבירור בסרטוני מצלמות האבטחה. באותו יום הוא הובא לבית המשפט ומעצרו הוארך בארבעה ימים. היום צפויה פרקליטות מחוז הדרום להגיש נגדו כתב אישום בבית המשפט המחוזי באר שבע בגין שוד מזוין.

"החשוד נכנס ללא מורא בצהרי היום לקיוסק ושדד באיומי אקדח את מוכר הקיוסק על אף היכרות מוקדמת ביניהם", אמר מפקד משטרת שדרות, סגן-ניצב אפי שימן. "בעזרת מאמץ מודיעיני שתורגם לחקירה מהירה ובהמשך לפעילות מבצעית נחושה עצרנו את החשוד בביתו". סנ"צ שימן קרא לציבור לדווח על אירועים פליליים. "על מנת שנוכל להילחם בפשיעה באפקטיביות ולהעניק שירותי משטרה מיטביים לכל אזרח, חשוב לי להעביר מסר לציבור שומר החוק שלא יהסס לפנות למשטרה ולדווח על אירוע פלילי מכל סוג שהוא".

לפניות לכתב: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully