וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיק החקירה נפתח: תלונה חדשה בגין אונס נגד השוטר "הצייד"

3.8.2015 / 4:35

צעירה הגישה תלונה נגד עופר טמסוט, לשעבר שוטר מתנדב באגף התנועה של המשטרה, לפיה הוא אנס אותה כשהייתה בת 15. למרות שכבר הוגש נגדו כתב אישום, הוא נעצר ונחקר. במשטרה חוששים שישנן עוד נשים שנאנסו על ידו וקראו להן להתלונן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בעקבות הפרסום אודות מעצרו, הגיעה הצעירה למשטרה וסיפרה כי נפלה קורבן למעשיו. טמסוט/מערכת וואלה!, צילום מסך

משטרת ישראל פתחה אתמול (ראשון) מחדש את תיק החקירה נגד עופר טמסוט, בן 35 מקרית אתא, לשעבר שוטר מתנדב באגף התנועה של המשטרה הנאשם בין היתר באונס, בעילה בהסכמה של עשרות ילדים ומעשי פדופיליה ברשת. זאת, לאחר שכבר הוגש נגדו בחודש שעבר כתב אישום בגין עבירות מין מרובות.

הסיבה לפתיחת תיק החקירה מחדש היא תלונה חדשה שהוגשה על ידי צעירה נוספת, לפיה היא נאנסה לכאורה על ידי טמסוט כשהייתה ילדה. במשטרת תל אביב חוששים שישנן עוד נערות ונשים שנאנסו על ידי החשוד וטרם התלוננו ובצעד חריג פרסמו אתמול הודעה לציבור בעיניינו וכן את תמונתו.

טמסוט שזכה לכינוי "הצייד" נעצר על ידי ימ"ר תל אביב לפני יותר מחודשיים, ולפני כחודש כאמור הוגש נגדו כתב אישום. אלא שלפני כמה ימים הוגשה תלונה נוספת נגדו בגין אונס קטינה. בעקבות הפרסום באמצעי התקשורת אודות מעצרו, הגיעה הצעירה למשטרה וסיפרה כי לפני כמה שנים, כשהייתה כבת 15, היא נפלה קורבן למעשיו של טמסוט אשר קבע עמה מפגש ב"בית מלול" שבתל אביב. שם, לדבריה, אנס אותה.

אתמול בבוקר עצרו בלשי מחלק נוער חשיפה בפיקודו של רפ"ק אהוד דיין את טמסוט והוא הועבר לחקירה במשרדי הימ"ר. בשל החשד הוא כי ישנן קטינות נוספות אשר נפלו קורבן למעשיו, קראה משטרת ישראל בהודעה שפירסמה לבוא ולהגיש תלונה, או ליצור קשר טלפוני עם מחלק נוער חשיפה בימ"ר תל אביב.

לקריאה נוספת בנושא:
השוטר "הצייד" מואשם בביצוע עבירות מין בעשרות קטינות
"השוטר החשוד בפדופיליה - אחד מעברייני המין הפעילים ברשת"
זעזוע באגף התנועה: השוטר החשוד בפדופיליה נחשד גם בהדחה לזנות
שוטר חשוד שקיים יחסי מין עם ילדות: "יצא לצוד אותן"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully