וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מה קרה לנהג שהחליט לרדוף אחרי רוכב האופניים

2.8.2015 / 22:34

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

שר החוץ של ארצות הברית ג'ון קרי ייפגש היום בקהיר עם נשיא מצרים עבד אל-פתאח א-סיסי. זאת במסגרת מסעו באזור כחלק מניסיונו להפיג את החשש בקרב בעלות בריתה של וושינגטון מהסכם הגרעין שנחתם עם איראן.

מלזיה אישרה שכנף המטוס שנמצאה בשבוע שעבר באי ראוניון שבאוקיינוס ההודי שייכת לבואינג 777 – דגם המטוס ששימש את טיסת MH370, שהתרסקה לפני כשנה וחצי בנסיבות מסתוריות. בכך מתחזקות ההערכות שמדובר באותו מטוס, מאחר שמעולם לא התרסק באזור בואינג 777 אחר.

בטורקיה נהרגו שני חיילים ועוד 31 נפצעו במתקפה של המחתרת הכורדית במזרח המדינה. בפיגוע פוצץ עצמו לוחם של הארגון בטרקטור עמוס בחומרי נפץ בעמדת שמירה במחוז אגרי, שגובל עם איראן. זאת ברקע התקיפות של טורקיה נגד יעדים של ה-PKK בצפון עיראק.

ויכוח שגרתי על הכביש בבריטניה בין נהג לבין רוכב אופניים עלה מהר מאוד לטונים גבוהים. נהג הרכב המרוגז עזב את המכונית שלו והחל לרדוף רגלית אחרי הרוכב, עד שנאלץ לגלות את מגבלות כוחו. הסרטון כצפוי הפך לוויראלי.

קצת ממזג האוויר בעולם: לפחות 27 בני אדם נהרגו ועוד כ-150 אלף תושבים פונו מבתיהם בעקבות שיטפונות שפקדו את מערב מיאנמר בעקבות גשמי המונסון העזים. האו"ם הזהיר כי מניין ההרוגים צפוי לעלות בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully