וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ אורן חזן נחקר באזהרה בחשד לתקיפת ראש עיריית אריאל

2.8.2015 / 17:35

סגן יו"ר הכנסת נחקר במשרדי להב 433 במשך חמש שעות בחשד כי תקף את אליהו שבירו באוקטובר האחרון. חזן חשוד בתקיפת עובד ציבור והתנהגות פסולה במקום ציבורי. המשטרה פרסמה הודעה על כך ללא פרטי המעורבים, אולם חזן בחר להיחשף בעצמו

צילום: גיא אורדיבר, עריכה: ניב פוקס

(אורן חזן לפעיל מרצ בתקופת הבחירות: "אתה גבר? בוא החוצה")

חבר הכנסת אורן חזן (הליכוד) נחקר באזהרה הבוקר (ראשון) במשך חמש שעות במשרדי יחידת להב 433 בגין החשד כי תקף את ראש עיריית אריאל, אליהו שבירו, במהלך ויכוח ביניהם. לפי הודעת המשטרה, התקיפה התרחשה לכאורה באוקטובר 2014, בטרם התמנה לתפקיד ציבורי. חזן חשוד בביצוע עבירות של תקיפת עובד ציבור והתנהגות פסולה במקום ציבורי. בסיום חקירתו שוחרר לביתו.

דוברות המשטרה פרסמה את דבר החקירה, ללא פרסום פרטיהם של הצדדים. עם זאת, ח"כ חזן בחר לחשוף את עצמו ואת פרטי הפרשה. "סיימתי עכשיו השלמת מתן עדות בחקירה בתלונות ההדדיות שהגשנו, ראש העיר אריאל ואני, אחד נגד השני. בטוח שיחידת להב 443 (הטעות במקור - י"א) תוציא במהרה את הצדק לאור", צייץ בחשבון הטוויטר שלו.

לקריאה נוספת:
אדלשטיין נגד חזן: "לא מסוגל לשים אותו על הכיסא שלי"
"שטוף את הפה באקונומיקה": העימות שהסעיר את הכנסת עולה שלב
סערה בכנסת: ח"כ חזן צעק להרצוג "פחדן" - והוצא מהמליאה

אורן חזן מגיע למרכז הליכוד, יוני 2016. מגד גוזני
חשף את עצמו. חזן/מגד גוזני

בחודש שעבר פורסם כי היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין אישר לפתוח בחקירה נגד ח"כ חזן בגין תקיפת ראש עיריית אריאל וכן בגין התנהגות פסולה במקום ציבורי. זאת, לאחר פרסום תחקירים על אודות סגן יו"ר הכנסת ולפיהם הוא נהג להטריד מינית צעירות בעת שניהל את הבר "מלון פליישר" בתל אביב, בשנים 2012-2011, ולאור פרשות נוספות המייחסות לו שידול נשים לזנות, ניהול קזינו ושימוש בסמים קשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully