וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיתי או לא? ניסה לעשות פירסינג בטבור - וקיבל אגרוף לאשכים

3.8.2015 / 9:54

מה לדעתכם כואב יותר: פירסינג בטבור או אגרוף באשכים? בסרטון שפורסם השבוע נראה מקעקע שעושה פירסינג בטבור ללקוחה שלו - ומקבל ממנה אגרוף ישר באשכים בדיוק ברקע הדרמטי של הדקירה. כעת יש מי שמפקפק באמינותו של הסרטון - ויש גם לא מעט סיבות למה

JukinVideo

מכה מתחת לחגורה: מקעקע ניסה לעשות פירסינג בטבור לנערה לחוצה במיוחד - שלא הצליחה לעמוד ברגעים הדרמטיים של הדקירה ובתגובה העיפה לו בעיטה במפשעה. בסוף במקום שהיא זו שתצרח מכאב - הוא זה שמצא עצמו מתפתל ברצפה מכאבים.

הסרטון המשעשע הזה שעלה לרשת בשבוע שעבר וזכה למאות אלפי צפיות, אך גם לטענות שהוא לא נראה אמין במיוחד. "פירסינג בטבור הוא הפירסינג הכי לא כואב שיש, והמכה שהוא קיבל גם לא נראית כואבת במיוחד", כתב אחד הצופים בסרטון וזכה להרבה תמיכה מצופים אחרים.

אישה בועטת באשכיו של המקעקע. אתר רשמי
האם זה כואב כמו שזה נראה או שעובדים עלינו בעיניים?/אתר רשמי

בקטע נראית הצעירה שרועה על כסא המטופלים כשהיא מודה בגלוי עד כמה היא לא מוכנה לדקירה הזאת, "זה הולך לכאוב, זה הולך לכאוב כל כך, אני לא מוכנה לזה!" היא אומרת בזמן שהמקעקע מכין את הכלים לקראת ביצוע ההליך הפשוט. אמן הקעקועים מייק מרשל, תושב ניו יורק, פרסם את הסרטון ביוטיוב - ולא, הוא לא זה שנראה בסוף מתגלגל על הרצפה - אלא זה שנשמע צוחק ברקע בזמן שכל זה קורה. אז האם זו מתיחה, תרגיל יח"צ או שמא המקעקע קיבל את מה שמגיע לו? שתפו אותנו במסקנותיכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

עוד ב"אסור לפספס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully