וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בניסוי אמיץ במיוחד: מה קורה כשגבר מתחיל עם גברים זרים ברחוב?

4.8.2015 / 15:40

אחרי ניסויים חברתיים שבחנו איך יגיבו גברים כשאישה תתחיל איתם ברחוב ולהפך - מגיע הניסוי החברתי האמיץ הבא שבוחן כמה גברים יסכימו להחליף טלפונים עם גבר שהתחיל איתם ברחוב. התגובות יפתיעו גם אתכם

Twattery

ערוץ היוטיוב Twattery בניהולו של אד מציג 22 ניסויים חברתיים יוצאי דופן - כשהאחרון שבהם, שפורסם ממש לפני שבוע, מציג ניסוי חברתי אמיץ במיוחד בו בדק אד כמה גברים יסכימו לתת את מספר הטלפון שלהם לגבר זר שיתחיל איתם ברחוב.

אד לקח על עצמו את תפקיד "המתחיל הסדרתי" ופנה ל-100 גברים שמעולם לא פגש לפני, בבקשה לקבל את מספר הטלפון שלהם למטרת דייט - והתגובות פחות חמורות ממה שאולי ציפיתם. רובם סירבו בחיוך או בצחוק והמשיכו בדרכם, היו גם כמה שהסכימו וכמה שפירגנו לו על האומץ, וכן - היו גם כמה שהובכו או התעצבנו מהצעתו והטיחו בו מילים קשות. לשמחתו של אד, הוא לא נדחה ע"י כל 100 הגברים שפנה אליהם ויצא מהניסוי הזה עם 13 מספרי טלפון - תוצאה מאוד מוערכת בהתחשב בעובדה שחלק מהנשאלים פשוט לא נמשכים לגברים.

מבקש מספר טלפון מ-100 גברים. אתר רשמי
אד מתחיל עם גברים בניסוי חברתי אמיץ במיוחד/אתר רשמי

לצורך השוואה, בניסוי דומה שביצע אד בו התחיל עם נשים ברחוב - רק 5 מתוך 100 נשים הסכימו לתת לו את מספר הטלפון שלהן - הרבה פחות מכמות הגברים שאמרו לו כן. הקליפ המלא, שאורכו 19 דקות, פורסם ביוטיוב ב-24 ביולי והגיע כבר ליותר מ-124 אלף צפיות. עוד מניסוייו המופרעים תוכלו למצוא בעמוד היוטיוב שלו. שם בין היתר הוא מנסה לנשק בנות ברחוב, להתחיל עם בנות בזמן שהוא מפליץ, להתחכך באנשים זרים ולהתחיל עם נשים מבוגרות. הרבה אומץ יש לבחור הזה.

עוד באותו נושא

כיצד הגיבו גברים כשחברותיהם הוטרדו מינית ברחוב?

לכתבה המלאה

כאן הוא מתחיל עם נשים ברחוב:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully