וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר אבי גבאי שנאם בעצרת אחרי הדקירה: "מבין את צעקות הבוז"

2.8.2015 / 15:23

השר להגנת הסביבה מסרב להתרגש מקריאות הבוז לחברי הממשלה בעצרת נגד השנאה: "השותפים לקואליציה הם לא אידיאלים מבחינת היחס לקהילה, אבל מתי נבוא אם לא אחרי פיגוע טרור?"

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: ניר חן

אלפים מחו אתמול בעצרת בתל אביב על הדקירה במצעד הגאווה בירושלים ביום חמישי. האירוע הפך במהרה לכנס מחאה נגד חברי הממשלה שהגיעו לנאום, ובהם השר להגנת הסביבה, אבי גבאי מכולנו. "לא שמעתי כמעט קריאות בוז", אמר בריאיון לאולפן וואלה!NEWS. "אני שר בממשלה וחבר במפלגת כולנו ורציתי לשמוע, מתי נבוא אם לא אחרי פיגוע טרור?"

"נכון שהיו שלושה, ארבעה שקראו בוז, אבל אלפים אחרים הקשיבו והחמיאו לי על הדברים", הוסיף. "שמעתי דוברים, שמעתי בני נוער וזה היה יותר חשוב מלהשמיע". בנוגע לקריאות נגד שאר חברי הממשלה אמר: "אני ממש מסוגל להבין. כל עוד לא הגיעו לאלימות וכולי, אני מבין את זה. כחבר בממשלה אני מושא גם לביקורת הזאת".

גבאי הודה כי השותפים בקואליציה הם "לא אידיאלים מבחינת היחס לקהילה". לדבריו, בכוונתו לעסוק בהסברה בנוגע לקהילה הגאה, אולם יהיה כמעט בלתי-אפשרי לקדם חקיקה בנושא בקואליציה הנוכחית. "לצערי עוד לא הספקתי לעשות כלום למען הקהילה הגאה", הוסיף, "אבל ח"כ מירב בן ארי קרובה לקהילה, והיא תעסוק בזה בצורה אינטנסיבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully