וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל המדרשה נאשם בהתחזות לגיבור מלחמה: "רציתי אהבה"

מנהל המדרשה מאשדוד הואשם שהתחזה לרווק חילוני שעובד מול רשויות הביטחון וכי השתתפותו בפעולות ביטחון מונעות ממנו פגישות תכופות. "הייתי נשוי ואב לילדים ובמקביל הכרתי בחורות באינטרנט. רציתי לשמוע שאני טוב במשהו"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: גדי וינסטוק

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (ראשון) כתב אישום לבית משפט השלום בעיר, נגד מנהל המדרשה הדתית מאשדוד שהתחזה לקצין צה"ל שלחם במבצע "צוק איתן" וקיים יחסי מין עם עשר נשים לפחות, בגין התחזות לאחר ריבוי עבירות ושישה אישומים של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. הנאשם, בן 32 תושב אשדוד, נעצר לאחר שהוגשו נגדו תלונות על התחזות מנשים שהכירו אותו בשנים 2015-2009 באמצעות אתרי היכרויות ובפייסבוק, ובחקירתו הודה כי היה "בעולם מקביל". "הייתי נשוי ואב לילדים, עבדתי במדרשה ובמקביל הכרתי בחורות באינטרנט, כי רציתי לקבל אהבה והערכה, רציתי שמישהו יגיד לי שאני טוב", אמר. הפרשה נחשפה לראשונה בעיתון "ישראל היום".

החקירה, שהתקיימה בראשות סגנית מחלק אלימות במשפחה במרחב איילון, פקד הילה בן ברוך, העלתה כי הנאשם - נשוי, אב לילדים, מנהל מדרשה ובעל אורח חיים דתי - טען באוזני הנשים כי הוא רווק, חילוני, מתגורר ברמת גן, מנכ"ל חברה, עובדת עם רשויות הביטחון וכן קצין במילואים בדרגת רב-סרן.

ידיעות קודמות בנושא
אביו של ראש המדרשה שהתחזה לקצין: "לא הבן שאני מכיר"
ראש המדרשה שהתחזה לקצין חשוד שפעל כבר שנים וביצע מעשי אינוס
המשטרה עצרה את ראש המדרשה הדתית שהתחזה לקצין

חשד: התחזה לגיבור "צוק איתן" - וניצל עשרות נשים. ניב אהרונסון
"רציתי שיגידו לי שאני טוב". הנאשם בדיון בשבוע שעבר/ניב אהרונסון

הנאשם ניצל את זהותו המזויפת לניהול קשר רומנטי ויחסי מין עם הנשים, תוך הבטחות לחלקן כי ינשא להן וטען בכזב בפניהן כי הוא משתתף במבצעים ביטחוניים, ולכן אינו זמין לפגישות תכופות. "הוא סיפר להן סיפורים שונים ומשונים והפיל אותן בפח", אמר גורם במשטרה. לדיון השני בהארכת מעצרו שהתקיים בשבוע שעבר בבית משפט השלום בתל אביב הגיע, בין היתר, דודו של החשוד – קצין צה"ל בדרגת סגן אלוף. "באתי להסתכל לו בעיניים", אמר אז בזעם למקורביו.

מפקד מרחב איילון, ניצב-משנה נתן בוזנה, אמר כי "מדובר בפרשה שבה נשים רבות נפלו קורבן לניצול בזוי של אדם, שלא רק התחזה לקצין - אלא הבטיח להן זוגיות וחיי נישואים, וניצל אותן ברמות הכי שפלות. עולמה של כל אחת מהנשים חרב עליה כאשר גילתה שמדובר במתחזה, ושכל מעשיו היו לנצל אותה". לדבריו, "מדובר בחקירה מסועפת שכוללת נשים מרחבי הארץ, שאזרו אומץ והגיעו להתלונן. אני קורא לנשים נוספות שנפגעו מהחשוד לבוא ולהתלונן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully