וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכבו של ראש העיר קריית ים עלה באש; נבדק חשד שהתפוצץ מטען

2.8.2015 / 7:54

למכוניתו של דוד אבן צור, שאותרה שרופה ברחוב מורן בעיר, נגרם נזק כבד. לא היו נפגעים בנפש. היחידה המרכזית של מחוז חוף פתחה בחקירת האירוע. מקורבי ראש העיר: "סומכים על המשטרה שתעצור את האחראים"

עריכה: גדי וינסטוק

מכוניתו של ראש עיריית קריית ים, דוד אבן צור, עלתה הלילה (ראשון) באש ברחוב מורן שבעיר, ונגרם לה נזק כבד. מעדויות במקום עלה כי לשריפה קדם קול נפץ, ובמשטרה בודקים את האפשרות שהאש נגרמה מפיצוץ מטען שהונח תחת כלי הרכב. היחידה המרכזית מחוז חוף פתחה בחקירת האירוע, שבו לא היו נפגעים. לפי שעה לא ברור מה הרקע לאירוע.

מקורביו של ראש העיר מסרו כי לא הופנו לעברו כל איומים ולא היה כל אירוע שיכול היה לרמוז על הצפוי. עם זאת, הם ציינו כי ביום שישי האחרון גנה אבן צור את הפיגוע בכפר דומא ואת הדקירה במצעד הגאווה בירושלים. "המקרה מפחיד וסומכים על המשטרה שתעצור את מי שעשה את המעשה", אמרו המקורבים.

עוד בוואלה! NEWS:
רגע לפני הכאוס: כל מה שצריך לדעת על עבודות הרכבת הקלה
אלפים מחו בתל אביב נגד הדקירה במצעד; השרים ספגו שריקות בוז
אשת רב נחקרה ושוחררה; נבדק אם ידעה על כוונתו של שליסל

מכוניתו של ראש עיריית קריית ים, דוד אבן צור, שהוצתה. כיבוי והצלה מחוז חוף,
המכונית שנשרפה, הלילה/כיבוי והצלה מחוז חוף

בפברואר 2013 הוצת רכבו של ראש עיריית חדרה דאז, חיים אביטן, בסמוך לביתו שבשכונת בית אליעזר בעיר. מהמקום נראה חשוד נמלט על קטנוע, שתועד במצלמות האבטחה. על פי החשד, השליך רוכב הקטנוע בקבוק תבערה לעבר הרכב.

כחודש לאחר מכן הותר לפרסום כי ארבעה צעירים נעצרו בחשד לביצוע המעשה. על פי החשד, ההצתה הייתה חלק ממסע נקמה על כך שאחד מהם קיבל דוח חנייה בסך מאה שקלים מפקח העירייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully