וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עריקאת: ירדן תפעל להקמת ועדת חקירה באו"ם על פיגוע ההצתה

בכיר הרשות הפלסטינית אמר את הדברים כשביקר את הפצועים מההצתה בכפר דומא, שבא נהרג הפעוט עלי דוואבשה, בבתי החולים שיבא וסורוקה. לדבריו, האחריות הבלעדית לפיגוע מוטלת על ישראל

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מתן חדד

(צפו בדבריו של דודו של עלי מהעצרת בתל אביב, אתמול)

בכיר הרשות הפלסטינית סאיב עריקאת, אמר אמש (שבת) כי האחריות על ההצתה בכפר דומא, שבה נהרג הפעוט עלי דוואבשה ובני משפחתו נפגעו קשות, מוטלת על ישראל. הוא הוסיף כי זמן קצר לפני כן הרשות וירדן הסכימו כי האחרונה, החברה במועצת הביטחון של האו"ם, תפעל במועצה למען הקמת ועדת חקירה לאירוע.

מועצת הביטחון של האום גינתה אתמול בחריפות את הפיגוע, וחבריה הביעו את תנחומיהם למשפחת הקורבנות, להנהגה הפלסטינית ולעם הפלסטיני, והדגישו את הצורך להביא את האחראים לדין. כמו כן, אתמול התייחסה לפיגוע ההצתה ראניה מלכת ירדן, וגינתה את האירוע בעמוד הטוויטר שלה. "זה בלתי-נתפס שתינוק חסר ישע צריך לשלם בחייו על האדישות העולמית המתמשכת לסכסוך הישראלי-פלסטיני", כתבה.

עוד בנושא:
דודו של הפעוט הפלסטיני בעצרת בתל אביב: "נתניהו, למה עלי נרצח?"
עימותים אלימים בכפר דומא; שמונה מפגינים פלסטינים נפצעו
מתקפה נגד ריבלין בשל גינוי רצח הפעוט: "נשיא של ערבים"

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
בכירי הרשות הפלסטינית בביקור פצועי משפחת דוואבשה, יולי 2015. מען, אתר רשמי
בכירי הרשות ליד מיטת החולים של אחמד בן הארבע/אתר רשמי, מען

עריקאת אמר את הדברים בביקוריו בבתי החולים שיבא שבתל השומר וסורוקה שבבאר שבע, יחד עם ראש מנגנון המודיעין הכללי של הרשות מג'ד פרג' ושר הבריאות הפלסטיני ג'וואד עוואד, שהגיעו בתור נציגיו של ראש הרשות אבו מאזן.האב, עלי דוואבשה, מאושפז בבית החולים סורוקה שבבאר שבע במצב אנוש, ללא שינוי במצבו. האם, ריהאם, והבן אחמד בן הארבע מאושפזים בבית החולים שיבא שבתל השומר במצב קשה מאוד, כשהם מורדמים ומונשמים. האם סובלת מכוויות ב-90% מהגופה והבן ב-60% מגופו.

שר הבריאות עוואד קיבל גישה לתיקיהם הרפואיים של שלושת בני המשפחה, ואמר כי אבו מאזן הורה למשרד הבריאות להגיש כל סיוע אפשרי לפצועים, ולהעבירם לכל בית חולים אשר יהיה בו צורך כדי להציל את חייהם ולהבטיח את בריאותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully