וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרף בניית הרכבת הקלה: שער מרכזי לקריה בתל אביב ייסגר לשיפוצים

1.8.2015 / 23:44

ראש אכ"א אלוף חגי טופולנסקי החליט לסגור את שער בגין למשך חצי שנה במטרה להתקין בו מערכות אבטחה חדשות. זאת על אף שהדבר עשוי להכביד עוד יותר על עומסי התנועה באזור עם תחילת העבודות. "לא הזמן לצאת לשיפוצים יקרים"

צילום: דוד קורן, עריכה: ניר חן

ראש אגף כוח אדם, אלוף חגי טופולנסקי, החליט לסגור את שער בגין בבסיס הקריה בתל אביב למשך חצי שנה בשל שיפוצים - זאת על אף היותו אחד השערים המרכזיים של המחנה, שסגירתו צפויה להקשות עוד יותר על הסדרי התנועה בעיר ובגוש דן ברקע תחילת העבודות על הרכבת הקלה שמחר (ראשון) אמורות לצאת לדרכן. גורמים בקריה מתחו ביקורת על החלטתו של הקצין הבכיר.

הגורמים המעורים בהחלטה אמרו לוואלה!NEWS: "בתקופה כל כך רגישה מבחינת תחבורה בתל אביב, לנוכח העבודות על הרכבת הקלה שישנו את כל סדרי התנועה בעיר, בוחרים באכ"א לשתק את אחד השערים המרכזיים במחנה".

עוד טען הגורם כי "שער בגין עבר שיפוצים במיליוני שקלים, ולמרות זאת יש כוונה בשלב זה להטמיע בו מערכות אבטחה מתקדמות. לדבריו, "גם ככה יש בעיה כעת עם משאבים וכספים בצבא, ולכן זה לא הזמן לצאת לשיפוצים יקרים במיוחד".

קריה בתל אביב, דצמבר 2011. דרור עינב
בסיס הקריה בתל אביב/דרור עינב

כמה גורמים בצה"ל ובמשרד הביטחון פנו לאחרונה אל ראש אכ"א וביקשו לדחות את השיפוצים למועד מאוחר יותר, במטרה לראות כיצד יושפעו נתיבי התעבורה אל הקריה. ואולם, הבקשות הללו נדחו.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי מטרת שיפוץ השער היא שיפור מערכת בקרת הכניסה, אשר תאפשר זיהוי ודאי של הנכנסים. זאת כחלק מתהליך בשאר שערי הבסיס במטרה לשפר את טכנולוגיית האבטחה במחנה המרכזי של צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully