וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר במשטרה: "אין כוונה כרגע להדיח את מפקד מחוז ירושלים"

31.7.2015 / 20:50

הגורם התייחס לביקורת הנוקבת שנמתחה על ניצב משה אדרי, לאחר שישי שליסל הצליח לדקור שישה בני אדם במצעד הגאווה בעיר. "בודקים איפה הכשל, אבל מספיק עם הרדיפה", אמר הגורם

צילום: מאצ'י הוף; עריכה: טל רזניק

אין כוונה בשלב זה להדיח את מפקד מחוז ירושלים" – כך אמר היום (שישי) גורם בכיר במשטרת ישראל לוואלה!NEWS בעקבות הביקורת הקשה שנמתחה על ניצב משה אדרי, בעקבות פשע השנאה במצעד הגאווה בירושלים, שבו תקף ישי שליסל את המשתתפים בסכין ופצע שישה מהם, בהם שניים קשה. זאת מאחר שלא היה מעקב של המשטרה אחרי שליסל, שהשתחרר מהכלא לפני שלושה שבועות לאחר שריצה עונש מאסר של עשר שנים על תקיפה דומה שביצע במצעד הגאווה בעיר ב-2005.

"אנחנו בודקים איפה היה הכשל שלנו, אבל מספיק עם הרדיפה הזו. עוד לא התחלנו לבדוק בצורה מקצועית וכבר דורשים שנביא ראש של קצין או של מפקד", הדגיש הגורם הבכיר. "כרגע אין כוונה להדיח את מפקד המחוז או כל קצין אחר. הייתה תקלה והיא נבדקת בצורה מקצועית. כשיש חדירה בצפון אז מיד לוקחים את מפקד האוגדה ומדיחים אותו? קצת הגינות ציבורית".

לדבריו, "הלילה מונה צוות בדיקה בראשותו של הסמפכ"ל לשעבר ישראל יצחקי. הצוות יבדוק מה היה הכשל המבצעי, אולי המודיעיני. נפיק את הלקחים. אי אפשר להכריז שאנחנו נדיח או נזרוק קצינים ושוטרים לפני שבדקנו ולמדנו את הטעות", הוסיף.

במשטרה האשימו גם את שירות בתי הסוהר (שב"ס) במחדל שאירע אמש. "עם כל הכבוד, אף אחד לא עדכן בצורה רצינית על האסיר. הודעה לקונית במחשב היא לא בדיוק העברת מקל מסודרת למשטרה", מסר גורם אחר במשטרה.

חרדי דקר במצעד הגאווה, יולי 2015. משה שטיינמץ, מערכת וואלה!
מעצרו של ישי שליסל, אתמול/מערכת וואלה!, משה שטיינמץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully