וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות בעצרת בזירת הדקירה בירושלים: "לעצור את הטרור היהודי"

משה שטיינמץ ואלי אשכנזי

1.8.2015 / 0:37

ברחוב קרן היסוד, שבו דקר אתמול ישי שליסל שישה משתתפים במצעד הגאווה, קראו המשתתפים: "גם בגינויים שומעים גזענות". נתניהו ביקר את ירדן נוי, שנפצע קל באירוע, והבהיר: "נגן על הזכות לחיות בבטחה"

צילום: מאצ'י הוף, לע"מ; עריכה: טל רזניק

כ-600 בני אדם השתתפו אתמול (שישי) בעצרת נגד טרור יהודי ברחוב קרן היסוד בירושלים, שבו אירע אתמול פיגוע הדקירה שבו נפגעו שישה בני אדם במצעד הגאווה, בהם שניים אורח קשה. בעצרת השתתפו חברי הכנסת נחמן שי (המחנה הציוני), אראל מרגלית (המחנה הציוני) ורחל עזריה (כולנו) והרבנים בני לאו, אהרן ליבוביץ, אנדי סאקס וחכם דוד מנחם. העצרת נפתחה בתפילת "מי שברך" לשלומם של הפצועים, והסתיימה בתפילת "לכה דודי" ובשירת התקווה.

יו"ר ארגון "תג מאיר", גדי גבריהו, אמר בעצרת: "כדי לעצור את הטרור היהודי יש לעצור את המנהיגים, הרבנים ומחברי ספרי ההסתה ולא את דגי הרקק. הגיע הזמן לעצור את הטרור היהודי הפועל בחסות ובאצטלה של קדושה כביכול".

"גם בגינויים שומעים את הגזענות", אמר בעצרת הרב בני לאו. "כשאומרים 'יהודי לא פוגע ביהודי', זה אומר שיהודי כן פוגע בערבי? צריך לומר שלא לפגוע באף אדם".

מאות בני אדם בעצרת מחאה נגד טרור יהודי בירושלים, יולי 2015. "תג מאיר", מערכת וואלה! NEWS
מאות בני אדם בעצרת מחאה נגד טרור יהודי בירושלים, יולי 2015/מערכת וואלה! NEWS, "תג מאיר"

במקביל, ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר הערב בבית החולים שערי צדק בירושלים את ירדן נוי, שהיה מבין ששת המשתתפים שנדקרו אמש במצעד הגאווה בירושלים ונפצע קל. "הזכות לחיות בבטחה מוקנית לכל אחד ואחת בישראל ואנו נגן על הזכות הזאת", אמר נתניהו לירדן. כמו כן, הוא עדכן אותו כי מתקיימת בדיקה מקיפה לגבי הגישה שהייתה לישי שליסל, שביצע מעשה דומה לפני עשר שנים, לאירוע.

סגן מנהל בית החולים, ד"ר עופר מרין, עדכן את ראש הממשלה נתניהו על התקדמות החלמתו של נוי, ואמר כי הוא צפוי להשתחרר בימים הקרובים. כמו כן, נתניהו ביקש לשלוח בשם אזרחי ישראל ברכת החלמה מהירה לירדן ולפצועה במצב קשה שמאושפזת בבית החולים הדסה בעיר.

(עדכון ראשון: 20:35)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ראש הממשלה בנימין נתניהו, משרד רה"מ, 14 ביולי 2015. מור שאולי
"הזכות לחיות בבטחה מוקנית לכל אחד ואחת". נתניהו/מור שאולי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully