וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרו של הדוקר במצעד הגאווה הוארך: "לא מכיר בשלטונות"

31.7.2015 / 11:19

בית משפט השלום בירושלים האריך ב-12 יום את מעצרו של ישי שליסל, שתקף בדיון את מערכת המשפט: "לא פועלים לפי חוקי התורה". בכירים במשטרה: "ההיערכות הייתה בינונית, לא הביאו אותו בחשבון". הוריו של שליסל: "המצב לא קל"

צילום: מאצ'י הוף; עריכה: טל רזניק

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (שישי) ב-12 ימים את מעצרו של ישי שליסל, שדקר אתמול שישה משתתפים במצעד הגאווה בירושלים. בתחילת הדיון תקף שליסל בן ה-40, ששוחרר לאחרונה ממאסר, את הרשויות: "אני לא מכיר במוסדות השלטון, בית המשפט לא פועל לפי חוקרי התורה". עד לפני כשלושה שבועות הוא ריצה מאסר בגין ניסיון רצח במצעד הגאווה ב-2005.

הארכת מעצר לישי שליסל. מערכת וואלה! NEWS
שליסל בדיון, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS

נציג המשטרה בדיון, עודד יניב, הבהיר כי שליסל "דקר כמה צועדים במטרה להמיתם". הן בציבור והן גורמים בתוך המשטרה טוענים כי העובדה ששליסל הצליח להגיע למצעד ולדקור שישה בני אדם שבועות אחדים לאחר ששוחרר מהכלא על פשע דומה לפני עשור היא מחדל. "הייתה פה היערכות בינונית", אמרו גורמים בכירים במשטרה. "איך המשטרה לא התייחסה לפרסום של וואלה! NEWS בדבר שחרורו של שליסל?" תהו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ישי שליסל הדוקר במצעד הגאווה, יולי 2015. AP
שליסל במסע הטירוף, אתמול במצעד הגאווה בירושלים/AP

מבדיקה ראשונית עולה כי זמן קצר לאחר שחרורו של שליסל מהכלא קיבלה המשטרה עדכון משירות בתי הסוהר. עם זאת, לקראת מצעד הגאווה איש מהמערך המודיעיני של המשטרה לא הצביע על שליסל כאחד שעלול להיות מפגע פוטנציאלי. גם לאחר הפרסום בוואלה!NEWS, שהפך לשיחה המרכזית בבדיקה, המשטרה לא לקחה את שחרורו של שליסל ברצינות. "הייתה פה התנהלות של בינוניות", אמרו במשטרה. "פשוט לא הביאו בחשבון את שמו של שליסל".

השופטת חני לומפ נימקה את החלטה בכך שקיים "חשש לשיבוש הליכי חקירה". "יצוין בהקשר זה העילה, שהיא עילת המסוכנות. לכך מצטרף עברו הפלילי המשמעותי של המשיב אשר אך השתחרר ממאסר ממושך", הוסיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully