וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצרה כנופייה שהשליטה אימה על בני נוער בגן יבנה

30.7.2015 / 18:24

בתום חקירה נעצרו לאחרונה ארבעה נערים בני 17-14, שהיו מעורבים בשורת פריצות למכוניות, בתי ספר וגנים בגן יבנה. נוסף על כך הם גם תקפו באלימות נערים אחרים. באחד המקרים הוכה נער בסלע בראשו. "פעלו יחד ולחוד באלימות קשה"

אבן הדומה לזו שהשליך אחד החשודים על הקטין, יולי 2015. חטיבת דובר המשטרה
אבן דומה לזו שהושלכה על הנער בפארק בגן יבנה/חטיבת דובר המשטרה

המשטרה פעלה בחודש האחרון לשים את ידה על כנופיית נערים שתקפה בכמה מקרים בני נוער בגן יבנה. בתום חקירה מאומצת נעצרו ארבעה חשודים, תושבי היישוב, והשבוע הוגשו נגדם כתבי אישום בגין אלימות, דקירות ותקיפות חמורות.

באחד המקרים, התקבל מידע אצל רכז מודיעין הנוער של משטרת קריית מלאכי, על נער שהותקף באבן בפארק בגן יבנה על ידי שני נערים. הנער ספג פציעה בראשו, אולם סירב להתלונן מחשש שיתנקמו בו. שלשום עיכבה המשטרה את שני החשודים, בן 14 ובן 17, ובחקירתם הם הודו וקשרו עצמם לאירוע. בתום חקירתם שוחררו למעצר בית. היום (חמישי) הוגש נגדם כתב אישום בבית משפט השלום בראשון לציון על תקיפה ואיומים.

במקרה אחר, שאירע בלילה שבין יום ראשון ליום שני, התקבלו מספר תלונות במוקד המשטרה על שיכור שדוקר אנשים ביישוב. ניידת סיור של נקודת משטרת גן יבנה הגיעה למקום האירוע וחברה למתלוננים, שהעידו כי החשוד דקר אותם באמצעות קאטר בפארק - כיוון שככל הנראה היה תחת השפעת אלכוהול. אחד מהנערים נפצע בלחי ואחד בגופו ובפניו. לאחר סריקות אותר החשוד בן ה-15, כשהוא יושב עם חבריו בפארק. הוא נלקח לחקירה במשטרת קריית מלאכי, ולאחר שקשר עצמו לאירוע – הושם במעצר. עם ביסוס התשתית הראייתית, אתמול הוגש גם נגדו כתב אישום.

חבר נוסף באותה כנופיה, גם הוא בן 15, נעצר ביום שני השבוע בחשד לסחיטה ואיומים. הוא נעצר בעקבות תלונה שהגיש קטין אחר, תושב גן יבנה, אשר סיפר למשטרה כי במהלך החודשים האחרונים הוא נסחט במספר הזדמנויות. עוד סיפר כי בחלק מהמקרים הופעלה כנגדו אלימות פיזית. בחקירתו החשוד הודה במעשים ושוחרר למעצר בית. בימים אלו חקירתו נמשכת ובקרוב יוגש גם נגדו כתב אישום.

ראש משרד הנוער במשטרת קריית מלאכי, רב-סמל רובי דראך, אשר הוביל את החקירה סיפר: "מדובר בארבעה חשודים המוכרים לנו. לפי החשד, הארבעה היו מעורבים בלא מעט אירועי אלימות ורכוש בגן יבנה. מחקירתם עלה כי היו נוהגים לפעול יחד ולחוד, ולפרוץ למכוניות, לגני ילדים, לבתי ספר וכמובן היו מעורבים באירועי אלימות".

מפקד משטרת קריית מלאכי סגן-ניצב סמי מרציאנו הוסיף כי חברי הכנופייה נעצרו הודות לפעילות מאומצת של גורמי הבילוש והחקירות בתחנה. "על אף שמדובר בקטינים, העבירות הפליליות שבוצעו הן חמורות ומלוות באלימות קשה. חשוב לזכור כי הנזק הפיזי והנפשי שנגרם לקורבנות אינו משתנה בין אם מדובר בעבריין קטין או בגיר".

עוד ידיעות בוואלה!NEWS
נתניהו: ההתנגדות להסכם הגרעין עם איראן גוברת מיום ליום
קצין בכיר מזהיר מניצני דאעש בגדה: "תופעה שהולכת להמשיך"
מחשש לפצצה: טיסה ועליה עשרות ישראלים נחתה נחיתת חירום בוורשה

  • עוד באותו נושא:
  • גן יבנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully