וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש המל"ל: ישראל לא עודכנה בכל הפרטים של הסכם הגרעין

29.7.2015 / 20:03

ראש המטה לביטחון לאומי יוסי כהן אמר בוועדת חוץ וביטחון של הכנסת כי וושינגטון לא העבירה את כל נספחי ההסכם שנחתם בין איראן לבין המעצמות. זאת בניגוד להבטחות הממשל

צילום: רויטרס, עריכה: מתן חדד

ראש המטה לביטחון לאומי (המל"ל) יוסי כהן אמר היום (רביעי) בפני מליאת ועדת החוץ והביטחון כי ישראל לא קיבלה את כל פרטי הסכם הגרעין שנחתם בין איראן לבין המעצמות. "בניגוד להבטחות, מדינת ישראל לא קיבלה עד עכשיו את כל נספחי ההסכם שנחתם בין איראן למעצמות", טען כהן. זאת על אף הבטחותיה של וושינגטון לעדכן את ירושלים בכל פרטי העסקה שנחתמה החודש בווינה.

"היום יותר מבעבר המל"ל, בנוסף לעבודת המטה שעורך על פי חוק, בהחלט מהווה זרוע ביצועית לכל דבר ועניין בתחום המדיני", הוסיף כהן. לדבריו, "ישנן משימות בתחום זה שהמל"ל מבצע בעצמו.

ראש המל"ל הבהיר כי "עמדת המטה מוצגת באופן נחרץ. אנחנו כבר לא מסתפקים רק בתכלול הסוגיות המדיניות והביטחוניות שעל הפרק תוך ריכוז הפעילות של הגופים השונים, אלא פועלים כגוף בעל עמדות עצמאיות".

האחראית למשא ומתן עם איראן מטעם ארצות הברית, וונדי שרמן, בפגישה בוושינגטון עם ראש המועצה לביטחון לאומי, יוסי כהן, 18 בפברואר 2015. מחלקת המדינה של ארצות הברית,
יוסי כהן ו-וונדי שרמן, שעמדה בראש צוות המו"מ עם איראן/מחלקת המדינה של ארצות הברית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully