וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגנבים נתפסו מסתתרים בדירה שאליה פרצו. האזינו

29.7.2015 / 18:54

במוקד 100 התקבל לפנות בוקר דיווח על חשודים שמנסים לפרוץ לדירה במרכז ירושלים. השוטרים איגפו את המקום, והפורצים, בלית ברירה, ניסו להסתרר באחד מחדרי השינה. כל זה קורה כשבעלי הבית ישנים במיטתם

צילום: Artoday, הקלטה: דובר משטרת ירושלים, עריכה: יאיר דניאל

היום לפנות בוקר (רביעי) נעצרו שני פורצים על חם, במהלך ניסיון גניבה בדירה במרכז ירושלים. השניים נלכדו כשהם מסתתרים באחד מהחדרים, וכל זה קורה שבעלי הבית ישנים בחדרם.

המקרה החל כשאחד השכנים התקשר למוקד 100 של המשטרה ודיווח שהוא רואה שני אלמונים עם פנסים מנסים לפרוץ לדירת שכניו. למקום נשלחו ניידות סיור מתחנת לב הבירה, שאיגפו את הדירה במטרה למנוע מהחשודים לברוח. השוטרים זיהו שאחד מחלונות הדירה פתוח, דרכו ככל הנראה נכנסו הפורצים.

החשודים, שניסו לצאת מבית עם השלל דרך החלון, הופתעו לראות את שוטרי הסיור, ונמלטו בחזרה פנימה. כשניסו לברוח דרך הדלת הראשית הם נתקלו בצוות שוטרים נוסף שקרא להם לעצור. בלית ברירה הם נמלטו לאחד מחדרי השינה בבית, כשהם זורקים מאחוריהם חלק מהרכוש הגנוב. השוטרים איתרו אותם מסתתרים במיטה, כשבידיהם שקית עם רכוש גנוב שנגנב מהדירה.

השוטרים עצרו את השניים, פלסטיני כבן 26 מהשטחים ופלסטיני קטין ממזרח ירושלים. בחיפוש על גופם נתפס עוד רכוש גנוב, ובחיפוש נוסף נמצא פאוץ' עם כסף וכרטיסי אשראי של בעלי הדירה בתוך פח האשפה. השוטרים ניגשו לבעלי הדירה שישנו בחדר הסמוך, עדכנו אותם שפרצו לביתם ושהחשודים נתפסו. בעלת הדירה המופתעת הודתה לשוטרים וזיהתה את הרכוש שנגנב.

עוד ידיעות בוואלה!NEWS
כמעט 40 מעלות בירושלים, 70% לחות בתל אביב: גל החום מגיע
אסתר פולארד: "מחכה לרגע שבו אוכל לחבק שוב את יונתן"
פילוח הזכאות לבגרות: בית ג'אן בפסגה, הערים החרדיות בתחתית

"מדובר בפעילות מקצועית של שוטרי הסיור בשיתוף שוטרות מוקד המשטרה, שהביאה למעצר הפורצים בתוך הדירה עם הרכוש הגנוב", אמר מפקד תחנת לב הבירה סגן-ניצב אמיר ארזני, ששיבח את השוטרים שלקחו חלק במעצר בפועל. "אנחנו פועלים מדי יום ולילה במגוון רחב של אירועים למען ביטחון תושבי העיר ורכושם. באירוע זה השוטרים פעלו במקצועיות רבה, בנחישות ובאומץ לב כמצופה, והם ראויים לכל שבח".

החשודים הובאו לבית משפט השלום בירושלים ומעצרם הוארך עד מחר. החקירה בעניין נמשכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully