וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה | "תתמודדי": המוקדן ניתק במקום לעזור - והנער מת

29.7.2015 / 17:50

כשאספרנזה קינטרו צלצלה למוקד 911 של כוחות החירום לאחר שחברה נורה, היא לא חשבה שזו התשובה שתקבל. לאחר שנעשתה חסרת סבלנות, המוקדן שאמור היה לשלוח אמבולנס לזירה פשוט ניתק לה את הטלפון - והפצוע מת. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

"תתמודדי עם זה בעצמך" – זו התגובה שקיבלה אספרנזה קינטרו מהמוקדן במוקד החירום כשניסתה להזעיק אמבולנס לחברה ג'יידון שנפגע מירי. התגובה המקוממת הזו, הייתה לא רק חצופה, אלא קטלנית – ג'יידון בן ה-17 לא שרד ומת מפצעיו לאחר שהעזרה שהוא היה זקוק לה כל כך לא הגיעה בזמן.

הסיפור הזה מתרחש באלבקרקי, ניו מקסיקו. ג'יידון צ'אבס סילבר שהיה במסיבה עם חברים, נורה מרכב חולף. אספרנזה שניסתה לעזור לו, צלצלה למוקד החירום ובמקביל ניסתה לשמור עליו בחיים. לאחר שלוש דקות של אימה, היא איבדה את הסבלנות ודיברה לא יפה אל המוקדן מתיו סנצ'ז. הוא בתגובה אמר לה: "את יודעת מה? אני לא צריך להתמודד עם זה. תתמודדי עם זה לבד".

ממוקד החירום נמסר שאמבולנס נשלח למקום לפני שהשיחה הסתיימה, אך סנצ'ז בכל מקרה הועבר מתפקידו עד לסיום חקירת הפרשה. כל זה לא יעזור כבר לג'יידון הצעיר שמת באותו הלילה בבית החולים.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully